fråga ang 13 åring
skulle ni låta eran 13 åriga dotter sova hos sin bästis bara dom två om mamman åkte bort och pappan kommer och tittar till 1 gång per dag samt bra tel kontakt och andra noga regler
skulle ni låta eran 13 åriga dotter sova hos sin bästis bara dom två om mamman åkte bort och pappan kommer och tittar till 1 gång per dag samt bra tel kontakt och andra noga regler
I dagsläget skulle jag låta min tioåring sova över hos sin bästis på de premisserna. Jag hoppas att jag törs säga detsamma när de är 13.
Ja, om ungarna vore vettiga och normala och inte brukade trigga varandra till att röka hasch och vandalisera.
Ja jag skulle låta min dotter göra det. Beror helt på vad det är för 13åringar.
ja, om du litar på henne och vet att dom inte kommer göra det du sagt att dom inte ska göra.. så borde drt väl vara okej :)
ja det tycker jag verkar ok.Är OK både med tjej o killkompis
Jag är 12 år nu och jag fick sova ensam med min bästis när ingen annan va hemma när jag va 10 (nästan 11)
när jag var i den åldern och sov hos min kompis så åkte vi på madrasser ner för trappan och sen gjorde vi popcorn och hade godis och såg på film, sen låg vi uppe och pratade halva natten.
Ja, om de är skötsamma.