• linnéa001

Det här med favorittrådar

Jag har varit medlem ett tag, men begriper ändå inte det här med favoriter.

Under "Mina trådar" hittade jag de trådar jag startat med mitt användarnamn.
    Under "Mina favoriter" hittade jag de trådar jag startat som anonym och ALLA trådar där jag kommenterat (tror jag). Det var bara några dagar sedan jag begrep hur man la till en favorittråd. Men varför syns alla trådar som jag kommenterat under "Mina favoriter"? Vad är i så fall poängen med favoriter? 

• Svar på tråden Det här med favorittrådar
  • Gladskit

Det stämmer att alla trådar du skrivit i hamnar under "Mina favoriter".
    Vad som är poängen? Att du ska slippa leta fram trådarna under resp. ämne varenda gång du vill se vad någon annan skrivit.

Har du svarat och sen inte är intresserad längre så kan du ju rensa lite då och då, bara att markera och klicka på ta bort.

• Anchorage

Poängen är att du lätt kan komma åt trådar du skrivit inlägg i när de ligger i "MIna favoriter" om du vill följa upp tråden eller skriva fler inlägg. Så du slipper leta.

• linnéa001

Jag trodde poängen med favorittrådar var att lägga till trådar som är just favoriter. Det kan vara sådana som är intressanta att följa, men som man inte vill kommentera. Det har jag gjort någon gång. Sedan är det inte säkert att jag vill återgå till en tråd bara för att jag skrivit i den. Men nu när jag vet hur det fungerar så är det så klart bara att rensa. Tack.

Svar på tråden Det här med favorittrådar