• ericaaa

Hur ska jag hitta en tjej att mysa med?

Hej:) Är en tjej på 22 år som är jättesugen på att träffa en trevlig tjej att mysa med men vet inte hur jag ska göra?
    Är reggad på ett flertalet sidor för ändamålet men allt känns så oerhört oseriöst och det verkar dölja sig killar bakom varenda tjejanvändare:(

Söker både en tjej till mig själv och även nån som vill ha lite kul tillsammans med mig och killen:P

Men hur? Har ni några tips? Bor i Östergötland, Ser bra ut så det är förhoppningsvis inte det som är problemet:)

• Svar på tråden Hur ska jag hitta en tjej att mysa med?
  • Anonym (:))

Hoppas du finner någon att hålla om nu till hösten. Jag känner igen mig i det du beskriver. Vill också träffa någon, fast bor inte där du bor... bor uppe i Östersund :(
    Är också registrerad på sidor, men det är svårt.

Stort lycka till tjejen!!

• Anonym (lilja)

Jag bor i närheten av Östersund och är sjukt sugen att prova tjejsex! Det finns 1 problem jag är sambo och han vet inget än..!

• Anonym

Är 23år och finns på bodycontact som Sassys hihiii ,)

• Hotmilf
    Anonym (Skaraborg) skrev 2012-08-10 00:38:59 följande:
    Vill vill vill! Blir tokig av längtan efter att få uppfylla mina fantasier... men att hitta någon som vill o vågar ta initiativ när man väl ses är värre... lätt att vara modig på nätet!!
    Hör av dig om du vill
  • Anonym (finskan)

Ingen från Österbotten??

• Anonym (:))

Lilja, hur kan jag kontakta dig?

• Anonym (lilja)
    Anonym (:)) skrev 2012-09-10 19:25:40 följande:
    Lilja, hur kan jag kontakta dig?

Där har vi ett problem, vet inte riktigt, förslag?
  • Anonym (lilja)

Finns på BC som nyfikenkvinna25

• BabyMoss

Vad är BC för något? Jag blev så nyfiken. Jag är medlem på QX och Thegaymode.com men har inte riktigt hittat någon där. Då är Qx bättre är gaymode tycker jag.

• BabyMoss

När det bra på BC, får man många kontakter?

• Flickanpålandet

Vill också!! Fantasierna räcker inte riktigt längre :)

Finns i Skaraborg 

• fraggelmysan

Jag bor också i Skaraborg ..Nån av er andra härifrån som vill byta ett par ord med mej? Ha ett extremt "habegär" ..Är det nån mer här som känner som jag?

• fraggelmysan

Med habegär menar jag att jag känner ett extremt stort behov att få va/mysa/kyssa en tjej..

• Dixit

Synd att du bor i Östergötland..:( Var kan man hitta er?

• Anonym (MissS)

Hej.

Såg att du söker en tjej att kunna mysa lite med. Jag skulle vilja testa på o få vara med en brud. Är du me ;)? Var i Östergötland bor du ? Har du snap eller Facebook så vi kan börja snacka på Messenger eller nånstans privat ? Hör gärna av dej

• Anonym (M)

Jag pratar gärna misss, Hur kan jag skriva till dig?

• Anonym (M)

Går inte att skriva till dig missdi

Svar på tråden Hur ska jag hitta en tjej att mysa med?