barcelona 78 skrev 2012-08-29 21:52:46 följande:
Tack skegg och hjärtefröjd för svar och grattis till er båda:) Vi har nu hunnit ta kontakt med dr Braverman via skype. Vi har fått ta prover här som vi skickat till USA och väntar svar. Jag har en sjukdom som heter endometrios och har cystor på äggstockarna. Braverman trodde definitivt att det var endometriosen. Här i Sverige har dom sagt till mig att den inte har så stor betydelse och att vi kan göra fler IVFer utan att åtgärda cystorna. Det är så jobbigt att få olika svar. Skegg, jag har inte behövt skrapa än och jag är inte heller blodgrupp RH-, men jag kanske ska kontakta Lennart också. Hjärtefröjd, jag har läst om dr D i Aten. Han verkar jättebra. Än så länge verkar det kosta oss ungefär samma som Aten med prover och konsultation. Däremot blir det ju dyrare att åka till NY om det skulle behövas.
Ja, kontakta Lennart, han är såååå bra! Maila o berätta o han kontaktar er snarast. Grundliga undersökningar som är gratis =) Däremot blir det några resor till Borås. Deltar man sedan i undersökningen får man ett mobilnummer som man når honom på när som o det är ju väldigt ovanligt i vården, brukar vara telefontider o telefonköer.
Massor med lycka till!