• hannah80

väktare dansar framför webcam på arbetstid???

stör mig något enormt!!

vad är det med människors arbetsmoral??

vad tänker man med när man lägger upp offentliga klipp under arbetstid??

hoppas G4S kan svarar upp för detta!!

pinsamt!!

http://www.facebook.com/photo.php?v=10150949660313403

• Svar på tråden väktare dansar framför webcam på arbetstid???
  • Frontline

Oj att få ha lite roligt på jobbet det är visst livsfarligt...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • hannah80

jag hade då aldrig anställt dem..

• Kattdamen
    hannah80 skrev 2012-07-12 18:17:09 följande:
    jag hade då aldrig anställt dem..

De kanske har rast? Får anställda ha det, enligt dig?
    En kopp te, tack.
  • hannah80

Jag bryr mig eftersom min man jobbar där och de skämmer ut hela företaget...

• hannah80

de har inte rast, vet deras rutiner eftersom flera av mina vänner jobbat där..

de har inte rast samtidigt nån gång!!! 

• Ely

palla .. seriöst ?
    tråkigt liv eller ?

• Kattdamen

DUMPA!

En kopp te, tack.
  • Maturo

Ja eller så är du lite svartsjuk och stör dig egentligen på ngt helt annat?

• hannah80

Jobbar man som väktare så ska man väl vakta??

• Ely
    hannah80 skrev 2012-07-12 18:23:54 följande:
    o det är ditt problem ?
  • Frontline
    hannah80 skrev 2012-07-12 18:23:54 följande:
    Vad jobbar du med själv?

Seriöst jobbar du som en tok alla dina timmar sen går du hem, du gör aldrig nått roligt som lite bus med en jobbarkompis?

Dig skulle jag absolut inte vilja ha som arbetskompis fan vad det skulle bli tråkigt...

Sen spelar det ingen roll om man är väktare eller vad fan man en jobbar med så lite kul ska man kunna få ha...
    Tror nog att man är mer effektiv i sitt arbete om man har lite roligt ibland...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Falajänta

Hahaha, farligt å ha lite roligt på arbetstid :P
    Verkar som att det är väldigt få här inne som råkar dra på ett leende eller flumma sig på jobbet .. tråkmånsar :P

• viseversa

Ooooooh nooooo hur KAN dom dansa när dom ska sitta med stela miner och JOBBA!!???

• cloudberry79

Jag tror helt enkelt TS är en sån som inte gillar att hennes sambo jobbar med snygga tjejer. Hade det varit sambon och en manlig kollega som gjort samma sak hade hon knappast postat den här tråden...

Sur, grinig och på smällen.
  • Ely
    cloudberry79 skrev 2012-07-12 19:50:46 följande:
    Jag tror helt enkelt TS är en sån som inte gillar att hennes sambo jobbar med snygga tjejer. Hade det varit sambon och en manlig kollega som gjort samma sak hade hon knappast postat den här tråden...
  • Fredrik 347

Tjenare Hanna. Då känner du till mig åxå..! Jag har semester och är tillbaka på arbetsplatsen som du känner så många på vecka 32... Då ska det bli ordning på saker och ting igen.. Phu, att man inte kan få ha semester 4 veckor utan att det ballar ur. Om du till hundra % vet att det är företaget som du nämner representerar detta inslag på forumet så är du välkommen att komma till mig på aktuell adress när jag är tillbaka på jobbet.  För övrigt ser jag inte riktigt problemet.. Vi har en starttid när vi öppnar (vi är där 30 min innan) Vi har en slut tid när vi går från jobbet. Med låsning osv har vi tillträde till lokalen där ingen kan styra våra arbets uppgifter. Med andra ord så har du ingen rättighet att (hänga ut) mitt företag med namn och skapa olägenheter.. Dom döljer sin tillhörighet, och vet du med säkerhet att detta hänt på arbetstid ??? Att sprida felaktig information är inte riktigt ok. Så du är mycket välkommen att höra av dig om du är säker i din sak...

Välkommen.. Mvh Fredde....

Svar på tråden väktare dansar framför webcam på arbetstid???