• Mims88

Mina föräldrar

Behöver råd och hjälp.. Det är så är att min sambo har ett barn på 2 år sen sitt förra förhållande.. Allt fungerar bra mellan mig och hans barn. Men min längtan är att få barn också. Men min sambo förstår inte min situation.. Han vill ha fler barn säger han men ibland verka han inte vilja det.. Här tar jag ställer upp mycket men får knappt inget tillbaka..

Sen är det kris mellan mina föräldrar och min sambo.. Ingen av dem tycker om varandra. Jag får hela tiden höra saker om de varse partner. Vad gör jag? Orkar inte höra på någon av dem... Blir alltid ledsen över detta..

• Svar på tråden Mina föräldrar
  • IsDimma

Angående dina föräldrar/sambon där så prata med sambon ochsäg precis vad du tycker och tala sen om för mamma och pappa att dom sårar dig och att dom borde ha vett att hålla tyst!

• Ess

Sluta med att ställa upp på eget bevåg, blir du ombedd så kan du fundera på saken. Så slipper du känna dig utnyttjad och att du inte får något igen.

Ang föräldrarna och sambon så håller jag med ovanstående. Du får dessutom tänka över om du vill ha det tjaffset resten av livet, för även om dom tiger om det så kommer det att ligga i bakgrunden och mala.

Svar på tråden Mina föräldrar