Hitta felet ( felen)
Ok så är är jag som mamma ...
Ger mina barn både godis och kakor , grönsaker och frukt
Hemlagat och burkmat och billy pizza
chips och choklad
dom får dricka vatten och saft och jucie
inga spec dagar för godis , äter på mcdonalds när vi känner för det eller pizza eller subway
leker helst inte med dom , för det är sååå tråkigt att leka med en 1 åring och en 10 månaders bebis
fast å andra sidan är vi till lekland minst 1 gång i veckan för de e roligt
vi är ute varje dag ( om det inte regnar)
jag sover på morgonen och har tv:n som barnvakt efter jag gett ungarna välling eller gröt , eller sover kanske jag inte gör men jag lägger mej och vilar igen ..
jag blir sur när jag är kåt och ungarna är vakna , toa sex är överskattat
jag dricker öl och vin och jag röker ( dock aldrig nära barnen)
farmor och farfar har barnen en hel helg varje månad för att få vara ifred från blöjor skrik stress och konstant hög ljudnivå och för att få vara med mannen å njuta såklart
mina barn är älskade och trygga
skulle döda för dom
men konstigt nog skulle detta anses som fel sätt att uppfostra barn på , för har man skaffat barn ska allt annat komma sist ...barnen ska alltid komma först
det är så jävla mycket man ska när man skaffar barn
enligt många ska man sluta leva på ett visst sätt
så nu undrar jag finns det fler som jag
vill tillägga att mina barn är glada , trygga och underbara
sover hela nätterna och gnäller endast när dom är hungriga
och dom är inte feta eller efter i utvecklingen
och dom kommer heller inte bli massmördare för att dom är hos barnvakt
så finns det fler som erkänner att dom använder tv:n som barnvakt , längtar efter ett glas vin , mutar barnen med kakor för att man helt enkelt inte orkar leka eller vad det nu är ,
men som älskar sina barn över allt annat och faktiskt inser att kärlek till ett barn inte sitter i vad man gör utan hur man är mot och med barnen