• Anonym (Moralpanik)

Nekrofili borde inte vara förbjudet

Om man vill köpa rätten att ha sex med någons lik efter dennes död, bör sexköparen då bli befriad för brott mot griftefriden? Jag tycker det eftersom man som vuxen kan ta sådana beslut och för att den avlidne inte längre är en människa, utan ett skal.

Kan en levande person åberopa tidigare rättshandling med ett objekt som inte längre lever? Förstår inte varför det skulle vara något problem om familj och köpare blir överrens, det blir som att sälja vad som helst.

Den döde ska inte betraktas som en avliden person utan den ska betraktas som ett dött ting på samma sätt som en dildo och uppblåsbar barbara.

Punkt.

• Svar på tråden Nekrofili borde inte vara förbjudet
  • Quickman

Hur pass vanligt är det över huvud taget med nekrofili?

Är det ett så pass stort ämne att hetsa upp sig för.

• gerd123
    Quickman skrev 2012-06-17 02:14:04 följande:

Jag undrar samma sak. Nekrofili!!!? men liksom hallå..........jag hoppas från djupet av min själ att antalet nekrofiler i Sverige uppgår till max tio! Och då hoppas jag att jag överdriver....
  • spillerkillern
    Quickman skrev 2012-06-17 02:14:04 följande:

Skulle inte tro att det gjorts någon anonym undersökning, men det kanske  skulle behövas.
  • pluvdo

Risken med att göra det så lättillgängligt är att fler nog skulle fastna för det då. Hu.

• Queen of all

Hur funkar det om det är en tjej som vill ha sex med en avliden manlig person? Måste han då ha fått erektion precis när han dog?
    Är väl lättare för karlar att vara nekrofiler.. right?? Fast det är väl bara karlar som kan komma på såna där dumma idéer... :P

• spillerkillern
    Queen of all skrev 2012-06-17 11:19:27 följande:
    Hur funkar det om det är en tjej som vill ha sex med en avliden manlig person? Måste han då ha fått erektion precis när han dog?
    Är väl lättare för karlar att vara nekrofiler.. right?? Fast det är väl bara karlar som kan komma på såna där dumma idéer... :P

Kanske superlim?
  • gerd123

Jo vi kan väl utgå ifrån att det bara är det manliga släktet som ens kan komma på idén!!!
  • Queen of all
    spillerkillern skrev 2012-06-17 11:23:12 följande:
    Kanske superlim?
    Superlim??? Fast det innebär ju ändå att man måste fixa till något innan stelheten träder in. Verkar krångligt. Är det inte lättare för dom här stackars typerna att leta upp någon sjuk människa på någon sjuk sex-sajt som kan spela död och kall??? Kanske till och med i en kista?
  • Queen of all
    gerd123 skrev 2012-06-17 11:24:14 följande:
    Jo vi kan väl utgå ifrån att det bara är det manliga släktet som ens kan komma på idén!!!
    Desperata jävlar är det iallafall... 
  • spillerkillern
    Queen of all skrev 2012-06-17 11:24:58 följande:
    Superlim??? Fast det innebär ju ändå att man måste fixa till något innan stelheten träder in. Verkar krångligt. Är det inte lättare för dom här stackars typerna att leta upp någon sjuk människa på någon sjuk sex-sajt som kan spela död och kall??? Kanske till och med i en kista?
    Jo såna lär det finnas gott om med tanke på att det har blivit trendigt med både zombies och vampyrer.
  • Mästaren

Hade det handlat om att en person säljer sig själv för de syfterna efter sin död så hade jag kunnat hålla med om att det inte borde vara förbjudet, däremot tycker jag inte att familjen ska ha något att säga till om för det är inte deras kropp.

• pluvdo

Hon får väl passa på under likstelheten... :/
  • gerd123

Förstår dej TS att du är rädd för döden och därför raljerar och tramsar. Rätt vanligt så du är inte ensam. Om du verkligen vill att nekrofili ska bli tillåtet så får du väl skriva till regeringen och lägga fram din syn på saken. De kommer säkert att svara dig!

• Winterfell

Jag skulle lätt kunna donera min kropp till lite likknull. Mot en rejäl summa förstås. Har man inte horat någon gång i livet så får man väl passa på i efterlivet. Alltid glädjer det någon! Min kropp skulle nog inte misstycka, den ska ju ändå bli uppeldad. 

• Queenie70

Undrar om det är så att trådstartaren nu sitter häktad efter att ha avslöjats med skelett hemma...hm..

Svar på tråden Nekrofili borde inte vara förbjudet