• Casie

Bidrottningsgele - nu ska det bli andra bullar!

Har varit och inhandlat ett stort paket bidrottningsgele på hälsokosten i Skanstull! Har läst att det tydligen ska göra så att man får ÄL. Köpte Royal Yelly 2000, det ska tydligen vara det starkaste.

Läste också att om man har väldigt kort menscykel så kanske man har ÄL medan man fortfarande har mens, fan det visste väl inte vi om heller så vi hade inget sex när jag mensade. Så nu måste vi kanske vänta till juni innan nästa försök.

Är det någon som har försökt med bidrottningsgele? Funkar det?

• Svar på tråden Bidrottningsgele - nu ska det bli andra bullar!
  • Babybel
    Casie skrev 2012-05-28 17:46:31 följande:
    Har varit och inhandlat ett stort paket bidrottningsgele på hälsokosten i Skanstull! Har läst att det tydligen ska göra så att man får ÄL. Köpte Royal Yelly 2000, det ska tydligen vara det starkaste.

Läste också att om man har väldigt kort menscykel så kanske man har ÄL medan man fortfarande har mens, fan det visste väl inte vi om heller så vi hade inget sex när jag mensade. Så nu måste vi kanske vänta till juni innan nästa försök.

Är det någon som har försökt med bidrottningsgele? Funkar det?
    Jag började med det för kanske 3 veckor sedan, och har liksom inte märkt nåt. Jag är på dag 43 utan ÄL eller mens efter att jag slutat med p-piller som jag använt i många år, så jag kanske inte egentligen är speciellt bra referens Skrattande
  • Casie
    Babybel skrev 2012-05-30 08:03:18 följande:
    Jag började med det för kanske 3 veckor sedan, och har liksom inte märkt nåt. Jag är på dag 43 utan ÄL eller mens efter att jag slutat med p-piller som jag använt i många år, så jag kanske inte egentligen är speciellt bra referens Skrattande
    Är det Royal Yelly du äter eller apiforce? Jag läste någonstans att maximal effekt får man efter 3 månader så det kanske funkar för dig snart :) Har du märkt nåt annat, typ bättre hud/hår?

Jag är otålig och vill ha snabba resultat. Började med LCHF-diet för 6,5 vecka sedan och blev mycket nöjd med att mensen kom igång efter bara 1,5 vecka på den dieten. Innan dess hade jag inte haft mens på 134 dagar. Så hoppas att drottningsgelen också ska ge typ ÄL eller pluss fort. Tänkte prova hela baletten med akupunktur,  rosenrot, munkpeppar ...ja you name it. Finns det nåt mer?
Svar på tråden Bidrottningsgele - nu ska det bli andra bullar!