• Ceciliaxx

Vad hade du gjort i detta nödläge?

Om du varit ute med gänget och druckitp å en uteservering och behövt kissa väldigt mycket och haft valet att ställa dig i en lång kö till skabbiga toaletter eller att smyga ner i en gränd och kissa ute. Vad hade du valt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad hade du gjort i detta nödläge?
  • Coyote

Men vad fan? Får du aldrig nog av kiss-historier!?

• Anton Chigurh
    "Pissa i byxorna" kanske borde va med som alternativ. Inte för att jag tagit den utvägen. Men någon annan kommer säkerligen använda den lösningen på det uppkomna problemet....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • J  a  d  e  d

Hällt det i en kopp och tvättat håret med det förstås.

Eller?     

Jeddan
  • KimPossible

Kissfetischist much? Drömmer

Som tjej går man in på killtoan. Båsen är nästan aldrig upptagna. Det är bara att knata in, säga "tjena grabbar, genera er inte" till de som står vid rännan, och sen gå in och göra det man ska i ett av båsen. Sen spolar man, tvättar händer, går ut och säger "hej då grabbar" till de då nya grabbar som står vid rännan, och så bättrar man på läppstiftet lite på väg mot baren...

Eller du kanske inte bad om goda råd? Drömmer 

• KimPossible
    Grande Rock skrev 2012-05-22 02:10:08 följande:
    varför är det jobbigt att stå i kön?
    Varför är det jobbigt att springa marathon? Glad
  • Nayara

Skulle sprungit hem och gått på toaletten där. Usch för offentliga toaletter! Flört

• puss

dessa kisstrådar, finns det inget fetishforum som passar dig bättre?

Easy cum easy go
  • Kattdamen

Jag kissar inte. Jag är kvinna.

En kopp te, tack.
  • Grande Rock
    KimPossible skrev 2012-05-22 02:22:42 följande:
    Varför är det jobbigt att springa marathon? Glad

hmm, konstigt svar.

men som svar på din fråga:

För att du utför ett fysiskt arbete genom att under lång tid förflytta en massa en lång sträcka i ett, i förhållande till transportmedlet, högt tempo.

• KimPossible
    Grande Rock skrev 2012-05-22 19:12:18 följande:

hmm, konstigt svar.

men som svar på din fråga:

För att du utför ett fysiskt arbete genom att under lång tid förflytta en massa en lång sträcka i ett, i förhållande till transportmedlet, högt tempo.

Det var en lite ironisk motfråga. Det kan nämligen vara rätt jobbigt att stå i en toakö också, speciellt om man är rejält kissnödig. 
  • VeronicaH
    KimPossible skrev 2012-05-22 19:29:04 följande:
    Det var en lite ironisk motfråga. Det kan nämligen vara rätt jobbigt att stå i en toakö också, speciellt om man är rejält kissnödig. 
     Håller med . Var själv på premiär på en utebar i stan förra helgen. Där var en väldig massa folk och alldeles för få toaletter. Många använder istället en närliggande gränd som kissoar. Jag tänkte först använda toaletten men kön var nästan oändlig så jag och en väninna kissade faktiskt ute i gränden. Det finns ett ställe där på en bakgård som liksom är "tjejernas pissoar". Det var underbart skönt att göra det för vi var så jävla nödiga.

MEN stackars de som bor där för piss stanken var verkligen fruktansvärd. Men det hindrade inte oss från att kissa där två gånger. Nöden har ju ingen lag. Tycker du det är ok det vi gjorde?
  • Coyote
    VeronicaH skrev 2012-05-22 22:51:35 följande:
     Håller med . Var själv på premiär på en utebar i stan förra helgen. Där var en väldig massa folk och alldeles för få toaletter. Många använder istället en närliggande gränd som kissoar. Jag tänkte först använda toaletten men kön var nästan oändlig så jag och en väninna kissade faktiskt ute i gränden. Det finns ett ställe där på en bakgård som liksom är "tjejernas pissoar". Det var underbart skönt att göra det för vi var så jävla nödiga.

MEN stackars de som bor där för piss stanken var verkligen fruktansvärd. Men det hindrade inte oss från att kissa där två gånger. Nöden har ju ingen lag. Tycker du det är ok det vi gjorde?
    Har du inte skrivit om just den situationen så in i helvete många gånger att folk ledsnat på den tror du?
  • Johan70

Stå i kö till toan, men helst hade jag suttit kvar och hållit mig tills kön hade hunnit bli kortare. Då får restaurangen finna sig i att jag köper mindre öl under tiden.

Allvarligt, om det finns för få toaletter på en restaurang så bör man anmäla stället till kommunens socialnämnd. De borde nämligen inte ha utskänkningstillstånd under de omständigheterna.

Svar på tråden Vad hade du gjort i detta nödläge?