• Anonym (klämmaren)

Hur skönt är det för män att bli hårt klämd på pungen under sex/avrunkning/sugning?

Igår kväll runkade jag av min sambo när vi hade lagt oss, när jag runkat han några minuter sa han "Inte säkert det går för mig"(han var väldigt trött och jag hade runkat han på morgonen också så det gick för han då) jag sa inget utan runkade lite till medan jag masserade pungen, så tog jag ett hårt tag och klämde till, inte jättehårt men hårt och bestämt, då gick det för han direkt. Är pungen så känslig för hårda tag rent generellt är är det individuellt tro? Han har aldrig kommit så fort tidigare men jag har aldrig klämt hårt förr utan bara massera mjukt. Kanske han gillar hårda tag?

• Svar på tråden Hur skönt är det för män att bli hårt klämd på pungen under sex/avrunkning/sugning?
  • Anonym (Man2)
    teknikfreak skrev 2012-05-21 11:29:14 följande:

Vad nyfiken jag blev här?! Brukar också bara massera eller suga försiktigt på pungen men att klämma lite hårdare? Får testa :)

Kolla med honom först. Jag går igång på smek och sug på pungen. Men den är väldigt känslig och skulle kvida i smärta bara av ett lätt kläm på ena kulan. Ryser bara jag läser det och trodde alla män var så känsliga men tydligen verkar många tycka om det också av vad jag läder här.
  • Anonym (man50)

Njaaee... det är skillnad på att klämma och att "klämma"... jag kan absolut uppskatta smekningar på pungen, och jag kan gilla ett "fastare" tag om det omsluter hela pungen lite mer "bakifrån"... men att bara "klämma"... nej tack! Det är två kulor som samsas om samma utrymme... aaajjjj!!!

Däremot så uppskattar jag ett handfast grepp om pålen! Den är inte gjord av glas!

• Postman

Nej tack. Inget klämmande här. Kan sträcka mig till lite smek men inte mer. 

• Anonym (norrmannen)
    man51 skrev 2022-03-19 22:13:44 följande:

Ja, du gärna behandla min pung hårt.

Precis !   Den härliga gränszonen mellan smärta och njutning.
  • Anonym (F s)

Kulorna är ju jädrigt känsliga men inte själva pungen, att dra lagom hårt i pungen utan att vara hårdhänt mot kulorna  är härligt, blir nästan som att klämma runt kukroten,,,mysigt,!

• SannnaB

Min älskare tycker om det. Speciellt när jag suger honom. Då vill han att jag klämmer på hans pung. 

• Meddelande borttaget
  • Tukt

Som tråden visar, så är det ju oerhört individuellt. Men det finns ju något i att njutning varvas med helt andra saker. Lite som att lukta på ett äpple och bita i en potatis.

• Anonym (Man 40+)

Jag hade blivit vansinnig om en tjej hade klämt om mina bollar, de skall hanteras med respekt och varsamhet! 

• Anonym (Christer)

Det bästa som finns när kärringen gör det

• Anonym (Man3)
    robertsson skrev 2012-05-30 09:18:00 följande:

Klämma och ta ordentligt tag är skönt. Men för allt i värden inga "snabba" rörelser :D

Pröva tryck ordentligt mellan pungen och anus när han har ordentligt stånd.. Så får ni upp den pumpad ännu mera ;)

För mig ger inte stimulans av pungen något. Däremot kraftigt tryck mellan pungen och anus. Frun brukar ta till det om jag inte kan komma. Det påverkar prostatan tror jag. Man kan bara ana hur skönt det skulle vara att få prostatan masserad "direkt".
  • Anonym (JoDu (man))

Det är så väldigt individuellt. 
    Tänk kvinnor och bröst. Vissa älskar att få dem masserade, andra vill att man nyper och biter medan vissa är superkänsliga och vill inte att man rör vid dem så mycket.

För mig är pungen inte ett område som jag reagerar på. Kan tänka mig att det finns de som verkligen gillar det dock.

Svar på tråden Hur skönt är det för män att bli hårt klämd på pungen under sex/avrunkning/sugning?