• Ventress

Anna Skipper - har någon provat?

Alla hon tar tag i lyckas ju så himla bra - kollar man på hennes hemsida finns det ju pulver(vanilj/choklad) och nå´t mer, som man kan dricka, men inte mer info än det. Bikinsäsongen närmar sig ju med stormsteg - skulle vara skönt att få jämna till kroppen lite.
    Har någon här testat hennes drycker, hur länge och hur har det gått? Jag är väl medveten om att man är rejält hungrig och har alltid varit mycket skeptisk till Nutrilette t.ex...

• Svar på tråden Anna Skipper - har någon provat?
  • Lena

Alla lyckas när någon motiverar dem hela tiden. Jag skulle inte gå på henne, hon är inte ens dietist

• Amy27

Nu vet jag inte om hennes metoder funkar men hon personligen irriterar mig till vansinne!!

Jag vill rekommendera dig appen ShapeUp, en kaloriräknare som hjälper dig att gå ner utan att svälta eller förneka dig viss typ av mat. Jag har gått ner 5,1 kg på sex veckor och mer ska det bli! :€

• seandra82

jag testade typ en drink som motverkar sockerberoende då jag e de , det smakade apa köpte en litet paket sånt där proteinpulver tror ja de va , det smakade apa , men däremot så funkar det att bara ta en sked holistic kokosolja köpt på hälsoaffär en sked så  försvann sockersuget en stund i allla fall

• Ventress
    Lena skrev 2012-05-18 20:27:16 följande:
    Alla lyckas när någon motiverar dem hela tiden. Jag skulle inte gå på henne, hon är inte ens dietist

Ja, det är ju ett extremt tufft programm de får gå igenom, de äter ju ingenting och tränar som galningar...man kan ju inte hålla det hur länge som helst. Sen klagar hon på deras mat och alla "slaggprodukter" i kroppen, bla.bla, men säljer sen proteinpulver, som kan innnehålla vafan som helst...

• Simon 681

Pulver som exempelvis nutrilette funkar alldeles utmärkt och man blir inte överdrivet hungrig heller. Du skall ju ta 6 påsar om dagen så det blir inte så många timmar emellan. Problemet är att det är en renoldlad diet, dvs ingenting du kan fortsätta med för altid för att hålla vikten, så om du inte lägger om till en bättre vanlig kost efteråt så kommer du gå upp de förlorade kilona igen och om du ska lägga om kosten så kan du lika gärna göra det istället och gå ner i vikt på det sättet.

• La Lola
    Ventress skrev 2012-05-19 08:20:38 följande:

Ja, det är ju ett extremt tufft programm de får gå igenom, de äter ju ingenting och tränar som galningar...man kan ju inte hålla det hur länge som helst. Sen klagar hon på deras mat och alla "slaggprodukter" i kroppen, bla.bla, men säljer sen proteinpulver, som kan innnehålla vafan som helst...

Och så röker hon.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Ventress
    La Lola skrev 2012-05-19 08:52:18 följande:
    Och så röker hon.

Och har ansiktet fullt med botox - de ögonbrynen är inte normala.
  • Eisa

Hennes metod går väl mer ut på att få i sig näring än att gå ner i vikt, även om viktnedgång alltid blir en konsekvens av detta förbättrade näringsintag eftersom man automatiskt måste eliminera rostmackor, läsk, korv och sådant.

Jag är väldigt inspirerad av henne och lagar en del av hennes recept. Tycker det är väldigt vettigt att tänka på att det man äter ska vara näringsrikt och inte bara bukfylla.

TS du kan säkert gå ner i vikt genom att göra hennes program men jag vet inte var man hittar det? Kanske på hennes hemsida.

Svar på tråden Anna Skipper - har någon provat?