• mammamia78

Bra, billig och god pulverdiet?

Behöver gå ned i vikt nu och tänkte sätta fart på det hela med pulverdiet ett par tre veckor och undrar vilken som inte kostar skjortan men funkar bra och smakar gott så man kan stå ut

• Svar på tråden Bra, billig och god pulverdiet?
  • evelayna

Jag gillar naturdiet. Kostar inte för mycke finns i olika smaker å finns lätt köpt i dom flesta affärerna.

• Monalove
    hej jag gillar Slanka ..
  • mammamia78

slanka, var hittar man den o vad ligger priset på?

Vad ligger priset på naturdiet på? Hur mkt ska man ta av det varje dag?

Har kört cambridge förr men det är så himlans dyrt tycker jag.. så jag vill hitta nå billigare.

• Linda 468

Slanka! Lätt!
    Jag har stora problem med konsistens och konstgjorda smaker. Har provat modifast,herbalife, nutrilett och naturdiet och jag fixade det verkligen inte! De kom upp igen lika snabbt som de åkte ner.
    Slanka däremot är GOTT! På riktigt! Mixa med ISKALLT vatten, gärna krossad is och förvara påsarna i kylen.
    www.slanka.se

• evelayna

naturdiet tror ja de blev typ 7kr påsen om man köper 25 paket.

ett annan märke är nupo. dom har olika typer vissa som kan värmas osv.

http://nupo.com/

• Jenna Dark

Slanka kostar ca 23;33 kr styck...prova modifast choklad och vanilj pudding eller köp dahlblads proteinpulver! Dahlblads är billig och smakar faktiskt jättegott!

• mammamia78

Är naturdiet bra? har aldrig provat de bara cambridge men de är så dyra o d har jag ejj råd med.

• evelayna
    mammamia78 skrev 2012-05-25 10:20:40 följande:
    Är naturdiet bra? har aldrig provat de bara cambridge men de är så dyra o d har jag ejj råd med.
    jag gillar naturdiet choklad och ananas.
    dom känns mer mättande om man inte har iskallt vatten.
    dom kan kännas lite gryniga eller hur man ska förklara men de tycker jag gör dom goda.

jag kör minst en sån choklad varje dag :)
Svar på tråden Bra, billig och god pulverdiet?