• Alby

Zytomierska är emot cykelhjälm på barn.

www.finest.se/katrin 
    Katrin har lagt upp en video på sitt barn ringo som cyklar utan cykelhjälm.
    Hon svarar sen i ett inlägg att det är onödigt med hjälm.
    Tycker ni att hon har rätt eller fel?

• Svar på tråden Zytomierska är emot cykelhjälm på barn.
  • Pickeli

Jag är rätt säker på att hon är ute efter att provocera, även fröken Katrin måste rätta sig efter lagen som bestämmer att man måste ha hjälm på barn. Så korkad är hon nog inte. Hoppas jag.

Google it!
  • Alby

Hon har ju lagt upp videos på pojken där han cyklar runt utan hjälm.
    Men hoppas att du har rätt iallafall. 

• Pickeli
    Alby skrev 2012-05-11 09:33:56 följande:
    Hon har ju lagt upp videos på pojken där han cyklar runt utan hjälm.
    Men hoppas att du har rätt iallafall. 
    Antagligen under "kontrollerade" former. Att cykla på en trehjuling är ju inte riktigt sak som en vanlig cykel.
    Google it!
  • Ståaldrigstill

Stackars Ringo har ju taskiga förutsättningar att bli smart redan, rent genetiskt. Borde hon inte vara rädd om hans lilla huvud? Eller känner hon kanske att det kvittar? Billigt sätt att försöka provocera på...

• Pickeli

Fast det är ju inte helt omöjligt att hon faktiskt tycker som hon skriver. Hon är ju väldigt kontroversiell. Och isåfall är det ju verkligen jättetråkigt.

Google it!
  • Alby

Inlägget hon skrev att hon ville att hennes son skulle bli en mobbare, för att det gjorde en stark.
    Det har hon pratat om innan, hon är lite konstig... 

• Krixx

Från början var hon en rolig satiriker. Tyvärr så har hon "utvecklats" till att bara vara uppmärksamhetskåt.

Innan skrev hon fyndiga provokativa saker. Nu provocerar hon för att få uppmärksamhet vilket tyvärr bara blivit patetiskt.

• ForReal
    Krixx skrev 2012-05-11 17:39:19 följande:
    Från början var hon en rolig satiriker. Tyvärr så har hon "utvecklats" till att bara vara uppmärksamhetskåt.

Innan skrev hon fyndiga provokativa saker. Nu provocerar hon för att få uppmärksamhet vilket tyvärr bara blivit patetiskt.
    Håller med dig. Verkar ha övergått till att vara så skum som möjligt bara för att hon kan :)
  • Dr Mupp

Hon lär nog ta på hjälmen på sonen efter att hon fått en trevlig böteslapp. Pengar brukar få många att ändra åsikt.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Joico

Jag har tröttnat en smula på henne...ena stunden gör hon inlägg om hur fruktansvärt förälskad hon är i sitt barn och "vad skulle jag göra utan honom" och blablabla. Andra stunden lägger hon upp filmer på när Ringo behandlar en hund väldigt illa! Och tredje stunden cyklar han utan hjälm. Visst, en trehjuling är ingen vanlig cykel men jag anser absolut att man ska ha hjälm på trehjuling. Dessutom skrev hon ju det där hjälm-inlägget.

Det är en sak att skriva sjuka saker i ord, men att lägga upp det på film... när det faktiskt har skett. Hund-filmen var värst, riktigt riktigt vidrigt att se! 

Svar på tråden Zytomierska är emot cykelhjälm på barn.