• MathildaElsaawiilma

Chans på kaninutställnig!

HEJHEJ! 

JAG UNDRAR OM JAG HAR NÅGON CHANS PÅ EN KANINUTSÄLLNING MED DENNA VIT/SVARTA LEJONHUVDE DVÄRGKANIN MEN NAMNET LILLESKUTT!

Vilka färger bör den ha, och tror ni Lilleskutt är värd en chans på detta? 
    Jättegladförsvar! Kramar Mathilda och Lilleskutt!SkrattandeHjärta

• Svar på tråden Chans på kaninutställnig!
  • Dr Mupp

Med den dåliga manen så i princip inga chanser alls.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Lilia

Prova, det är kul att vara på utställning, man knyter kontakter och träffar många trevliga människor (och kaniner)

• MathildaElsaawiilma

Hej tackar ! Hur är det med manen, är det något jag kan hjälpa?

• Dr Mupp

Såhär bör manen se ut www.sagornas.se/bilder/kaniner/avelshonor/bonita.jpg (kaninen på bilden har fått bra uställningspoäng). Det r tyvärr inget mn kan påverka mer än med bra avelsmaterial. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    Dr Mupp skrev 2012-10-15 21:16:39 följande:
    Såhär bör manen se ut www.sagornas.se/bilder/kaniner/avelshono r/bonita.jpg (kaninen på bilden har fått bra uställningspoäng). Det r tyvärr inget mn kan påverka mer än med bra avelsmaterial. 
    www.sagornas.se/bilder/kaniner/avelshonor/bonita.jpg hoppas länken blir bättre nu
  • MathildaElsaawiilma

Okej.

Tack ändå! 

• Dr Mupp

Även om det kanske inte blir några höjdarpoäng så r det kul. Jag har precis anmält två kaniner. Den ena vet jag kommer få anmäkning å att pälsen är lockig och öronen är vingliga. Den andra kommer också få anmärkning på pälsen och troligvis på hakpåse,

Svar på tråden Chans på kaninutställnig!