Bästa pumpen?
Jag har köpt avent pump. Har bekymmer att sätta ihop alla delar så det blir riktigt tätt. Får inte den att funka fullt ut. Vilken pump använder du? Hur funkar den? Pris?
Jag har köpt avent pump. Har bekymmer att sätta ihop alla delar så det blir riktigt tätt. Får inte den att funka fullt ut. Vilken pump använder du? Hur funkar den? Pris?
Jag hade avents elektriska.
Var supernöjd med den.
Hade först Avents manuella men köpte sen Medelas automatiska (Swing), funkar perfekt. Minns inte exakt pris men det var runt 1600 och den är värd det!
Medelas elektriska, 900:- på barnenshus, absolut värd pengarna!
Har avents manuella och den läcker lite om man ite sitter rakt och pumpar, sen har den börjat gnissla lite nu också, har tyvärr inte råd att köpa en ny, men önskar mig avents elektriska då vi har flaskor o sånt i det
Märket.
Jag hade Apotekets billiga handpump först (den var inte värd kartongen den kom i!), sen köpte jag Medela mini electric www.gravidochbarn.se/brostpumpar/72-medela-mini-electric-brostpump.html
Den var bra, men skulle jag pumpat väldigt frekvent hade jag nog investerat i Medela Swing, den har jag bara hörst bra om.
Har testat Avent, Medela och Mam Avent funkade bäst för mig.
Alla pumpar funkar bäst om man sitter lite framåtlutad och trycker tratten mot bröstet, så att de inte läcker.