Ska man få bete sig hur illa som helst på FL, bara för att man påstår sig ha en skada?
Det finns åtminstone två medlemmar på FL som beter sig ruskigt illa mot övriga medlemmar och sedan skyller på att deras mammor söp under graviditeten, de har mentala störningar som gör att de inte kan tänka utanför sin egna värld och så vidare.
Ursäkten kommer som en slags uppmaning, även från andra medlemmar, att man ska låta dessa individer vara. Man ska svälja deras skitsnack med ett leende och inte försöka argumentera med dem och inte säga mot dem.
För de förstår inte bättre.
Då kan ju jag göra det ganska enkelt för mig själv nästa gång jag startar en tråd där ingen håller med mig och jag får argumentera hårt för min sak. Jag påstår att mamma lekte med påsar över mitt huvud när jag var 2 år gammal. Detta ledde till hjärnskador och nu klarar inte jag av att förstå andras synsätt och mitt sätt att göra saker på är det enda rätta.
Våga inte säga emot mig, jag är skadad förstår ni.
Det känns inte helt rätt, eller hur?
Eftersom ni inte vet om denna medlem talar sanning eller enbart vill ha fri väg att bete sig som ett as på forumet så är det lite väl naivt att svälja ursäkterna med hull och hår. Tycker ni inte?
Alla är välkomna på ett forum likt FL, men ska man in i leken får man leken tåla. Eller hur?
Syftar nu inte till regelrätta påhopp på individen, sådant är aldrig ok. Men att få motargument efter motargument efter motargument är det minsta man ska tåla.