• BeettyyBoop

2 missfall på två månader..

Som rubriken lyder, 2 missfall på två månader..

Jag o min kille har nu planerat att bli gravida, vi tog ut min kopparspiral den 5 mars.
    Blev då gravid bara en vecka efter då jag hade ÄL, o två verckor senare började jag blöda kom stora klumpar som visade sig sen vara missfall.. Vi gör ett nytt försök denna månad, hade ÄL o visade ett svagt plus igår, o idag blöder jag.. massvis o de e klumpar.. alltså ännu ett missfall...

Jag har två barn sen innan, o även två aborter på 8 månaders mellanrum ungefär, då de va oönskade graviditeter o jag är inte ihop med den partnern längre..  kan mina två aborter som skedde under  maj 2010 & Januari 2011 ha ngt med mina missfall nu & göra? 

Jag har annars väldigt lätt för o bli gravid.
    Och har bara ett missfall tidigare.. men nu upprepar det sig om o om igen.. varför?! 

• Svar på tråden 2 missfall på två månader..
  • Mariohn

Det låter ju inte som om du låter din kropp hämta sig och komma in i en normal cykel...Du blir gravid omedelbart efter att spiralen tagits ut och sedan direkt igen medan kroppen precis haft ett missfall. Du kanske ska låta det gå en mens innan du försöker igen? 

• Linda 28

det bästa är att låta en eller två mens-syklar gå innan du ger dig på det igen....

Svar på tråden 2 missfall på två månader..