• hallonvaniljte

Tips ståbräda till City Cross?

Hej

Är det någon som kan något om ståbrädor till Emmaljunga City cross? Den har ju en speciell/oval "pinne" som man ska fästa i. Jag var ju till barnenes hus och pratade med dem, men enligt dem passar ENDAST emmaljungas egna.

Jag gillar dock inte den, då föräljaren sa att den skruvas fast och går inte att "klicka av" om man ej behöver den?? Stämmer det? Att den bara går att fälla upp, ananrs krävs skruvmejsel??

Någon som har Buggyboard eller Bumprider??  Hur funkar de??

Skulle vilja ha luftfyllda däck, men det är väl bara en dröm

Sen har jag sett att det finns med sittplats, men dessa passar nog inte heller??

Någon som har ståbräda på sin City Cross och kan tipsa mig??

Tack på förhand!!

• Svar på tråden Tips ståbräda till City Cross?
  • hallonvaniljte
    Frontline skrev 2012-04-27 11:30:44 följande:
    Klart att man enkelt kan ta bort den om den inte behövs..

En snabb googling och jag hitta denna

www.babyhuset.se/stabrada-till-city-crossnitr...

Men vad förvånad jag blir!!!  Själv fann jag inte den, måste nog gå en googlings-kurs!!

Hon på butiken visade hur den skulle skruvas fast och hon sa att det nya ståbrädorna från Emmaljunga inte gick att klicka av. De tidigare modellerna hade det fungerat med, men inte de nya som skruvades fast!!
    Konstigt??
  • ttomten

Vi köpte precis en sån som på bilden och den tar man på och av på några sekunder. Vrider bara ned/upp den där metallgrejen som syns. Det är den nyaste modellen så vitt jag vet.

• Barbamamman85

Tusen tack för tipset att man kan klicka av brädan!! :)

Har oxå trott att man inte kan ta av den för ja har inte sett nånstans att de har stått de.

Jag är jätte nöjd med brädan för övrigt o nu blev den ännu bättre när jag läste de här att man kan ta av den. :)

Så tack för tipset! 

Svar på tråden Tips ståbräda till City Cross?