Angelicann skrev 2012-04-22 23:45:15 följande:
I sommars när jag å min syster va ute å gick så gick vi förbi en bil där de satt en liten knatte på kanske 3-4 månader i bilen som stod mitt i solen!!!
Vi gick självklart fram då vi såg att de inte fanns ngn mer i bilen, först trodde vi att mamma/pappa va snabbt in i ngn lgt för att typ lämna eller hämta ngt. men när vi såg att den lilla va illröd å farligt varm så fatta vi att lillen hade suttit där ett tag.. å paniken blev ett faktum å precis då kommer mamman GÅENDES lugnt å sakta å säger att hon trodde hon skulle höra om bebisen börja gråta för hon satt ungefär 100 meter bort med sin dotter på kanske 2-3 år på en jävla bänk i skuggan!!
men vi såg inte dottern, så syrran fråga vart hon va, då satt hon kvar på bänken (!) precis brevid en park full me alkisar å annat knepigt folk!
hur fan ärligt talat dum i huvudet är man när man först lämnar sin lilla bebis i bilen mitt i sommaren i solen å sen lämnar sitt andra barn på en bänk?
vi gick såklart inte iväg förrens vi såg att hon tog me bebisen till sin andra dotter som vi så klart höll koll på!!
Hur tänker ngn som gör så? Varför gör man så?
nu i efterhand så ångrar vi oss att vi inte ringde polisen men vi blev helt ställda verkligen.
Jag har nog aldrig varit så fruktansvärt förbannad å chockad som jag va då.
hoppas att den idioten aldrig mer gör om ngt sånt!!
Usch jag får ont i magen när jag läser om sånt här. Vilka idioter det finns!