• Hoppaspåfler

Hur går en går en utredning ang upprepade missfall till?

Jag frågan är som rubriken, hur går en utredning till? Hur lång tid tar det osv.. orkar inte vänta längre än vi redan gjort efter alla försök o misslyckanden. Mitt inre åker berg o dalbana av alla känslor. man svänger mellan hopp o förtvivlan ju

• Svar på tråden Hur går en går en utredning ang upprepade missfall till?
  • Hjärtefröjd
    Hoppaspåfler skrev 2012-04-17 13:34:16 följande:
    Jag frågan är som rubriken, hur går en utredning till? Hur lång tid tar det osv.. orkar inte vänta längre än vi redan gjort efter alla försök o misslyckanden. Mitt inre åker berg o dalbana av alla känslor. man svänger mellan hopp o förtvivlan ju
    Jag lämnade typ 15 rör blod på dag 3 i cyklen, mannen lämnade några få rör. Sen fick vi veta resultaten tre veckor senare. Inga fel hittades... 
  • Hoppaspåfler

Ok... om inga fel hittas, vad gör man då?:-/

• Hjärtefröjd
    Hoppaspåfler skrev 2012-04-17 13:58:16 följande:
    Ok... om inga fel hittas, vad gör man då?:-/
    Ja du, vi testar med fragmin (blodförtunnande) nästa gång.. kanske hjälper det, kanske inte.
  • Hoppaspåfler

Håller tummarna för er! Har ni precis börjat med detta? Jag har nu fått tid hos en privat läkare i stan den 24/5. Mor o dotter heter det. Orkar inte vänta på sjukhuset som har så långa väntetider..

• Hjärtefröjd
    Hoppaspåfler skrev 2012-04-17 15:20:53 följande:
    Håller tummarna för er! Har ni precis börjat med detta? Jag har nu fått tid hos en privat läkare i stan den 24/5. Mor o dotter heter det. Orkar inte vänta på sjukhuset som har så långa väntetider..
    Vi gick också till en privat klinik och kommer att börja med fragmin vid ET nästa vecka.
  • babygirl03
    Hjärtefröjd skrev 2012-04-17 15:27:16 följande:
    Vi gick också till en privat klinik och kommer att börja med fragmin vid ET nästa vecka.
    varför får man missfall hela tiden om det inte är nåt fel? jag ska också på utredning. jag tror inte heller finns något fel. att man inte passar ihop genetiskt sa nån doktor till mig? jag blev ju gravid på bara 2 månader.
Svar på tråden Hur går en går en utredning ang upprepade missfall till?