• Bellan80

Start Cambridge idag!! Nån mer?:)

Har gått ner 6kg med LCHF men vågen har de sista veckorna knappt rört på sig..har kört 2 månader och det är alldeles för sakta(gillar dock lchf för övrigt). Tänkte köra cambridge ett tag nu, testa om det går att få snabba resultat. Väger nu 82kg..har som del mål 73kg..ska verkligen försöka härda ut tills den vikten och sedan köra på lchf de sista 14kg..59kg är min m¨lvikt till mina 163cm.

Nån mer som vill haka på o peppa o dela med sig av sina resultat? :) 

• Svar på tråden Start Cambridge idag!! Nån mer?:)
  • Adriana10

Hej,
    Är i samma situation som du... Glad 
    Seg start med LCHF och funderar på att gå över till Cambridge ett tag.
    Är 165 cm, 86 kg, tänkte köra pulver till ca 70 kg och därefter LCHF. 

När tänkte du starta? 

• Bellan80

vart ingen start:S Körde 1 dag med cb sen lade jag ner deet - tyvärr för man mår toppen när man kör det(har gjort det förut) men jag behöver kaffe med mjölk, nåt att se fram emot till middagen mm..klara ej vlcd just nu har jag insett. Istället har jag lagt till mer träning, både gym och powerwalks..inte så mkt resultat på vågen men MÅNGA centimetrar har det blivit. Totalt 12cm i midjan på 7 veckor och 6 cm rumt höfter..så ett råd är..kör på lchf, inte så mkt mjölkprodukter(vilket var min stora bov) samt träna. Se vikten på vågen lite "lättsamt"(eller vad man ska säga;) och kolla hellre på måttbandet!

godd luck:) 

• DanM
    Bellan80 skrev 2012-04-16 13:38:34 följande:
    Har gått ner 6kg med LCHF men vågen har de sista veckorna knappt rört på sig..har kört 2 månader och det är alldeles för sakta(gillar dock lchf för övrigt). Tänkte köra cambridge ett tag nu, testa om det går att få snabba resultat. Väger nu 82kg..har som del mål 73kg..ska verkligen försöka härda ut tills den vikten och sedan köra på lchf de sista 14kg..59kg är min m¨lvikt till mina 163cm. Nån mer som vill haka på o peppa o dela med sig av sina resultat? :) 

Camebridge, lchf, Extravaganza osv osv. Varför håller folk på med detta? Inget bra. Ursäkta om jag är otrevlig. Du skriver inget om hur du tränar osv, men dessa ryper av dieter är inte bra för kroppen.
Svar på tråden Start Cambridge idag!! Nån mer?:)