• Didajdidajda

Vid vilken ålder är barnen roligast? =)

Ja, det låter väl märkligt! Men jag undrar alltså; Vilken ålder tycker ni är roligast att hitta på aktiviteter med barnen? Jag och min partner har sagt att vi tror att 5-7 år nog är det som är roligast. Små aktiviteter som strandbesök, parklek och så duger ännu men det kan också hänga med på nöjesfält och sådant ^^! 

Vi har bara en sån på 21 månader, så vi vet inte ännu ^^!  
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vid vilken ålder är barnen roligast? =)
  • Majsan70

Från 7 år ungefär och uppåt blir de bara roligare o roligare att umgås med. Igår tex. var jag ute o bowlade med mina tonåringar o sen gick vi på krogen. Underbart!

• cloudberry79

Alla åldrar är nog bra, men jag tycker det blir roligare och roligare ju mer tiden går Vår femåring älskar att åka karuseller, gå på caféer och leka med kompisar, han är ändå fullkomligt nöjd med en innedag med bara mamma som sällskap om det behövs. Det är skönt

Sur, grinig och på smällen.
  • jenjen79

Det undrar jag också! Min snart fyraåring är så fantastiskt klok och lätt att göra saker med, och min ettoetthalvtåring är galet charmig i sitt babblande, och båda blir ju bara bättre och bättre. Finns det en peak ?

• Thursday

Jag har en 9-månaders och en 3-åring och är böjd att rösta på bebisen...

I reject your reality and substitute my own.
  • Höghus

Håller med om att det bara blir bättre. Det är underbart att kunna prata "på riktigt"med min snart 7-åring. Tristast är ju bebisar.

• mammatillnils

När min son var nyfödd var jag tvärsäker på att det var den bästa tiden, likaså när han var några månader. Nu är han 15 månader och jag tycker ständigt att bi vistas i den bästa perioden :)

• annca

Om du frågar mig en trött måndagsmorgon så: vad som helt utom en 7-åring! Skrikandes

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Mrs Green

Alltid just nu jag tycker det blir roligare hela tiden, och dotter fyller snart 7.

• Guldtrollsmamman

Jag tycker att barn blir roligare ju äldre de blir, bäbisar är tråkigast, småbarn rätt tråkiga och från ca 5 år och uppåt hur roliga som helst...

Svar på tråden Vid vilken ålder är barnen roligast? =)