Patricia Helena skrev 2012-09-15 12:53:24 följande:
Jag har hört samma sak som du säger Halmstadtjej, att monitorn ändå ger Max utslag när det väl är ÄL på G :) fast man går på Pergo. Jodå jag fick MAX utslag på dag 12 o 13. Nu idag på dag 15 gick den ner till bara 1 plopp. Har ni som använder monitorn också upptäckt att när apparaten är avstängd och man lutar den lite, så kan man ju skymta alla ikonerna på den. Och nere i vänster hörn kan man se ett plus o ett minus. Har kollat i manualen och dem ikonerna finns inte med. Kan det vara så att i framtiden ska monitorn också kunna läsa av om vi är gravida? Jag tänkte själva ringa till Clear Bloue nu på måndag och fråga om detta. Ville bara kolla om ni också sett det? Glömde skriva att vi har försökt i 4 år nu Halmstadtjej :/
Jag ser samma sak på min, har också undrat vad det är för ikoner. Jag kan även se en "bock" . Så alltså +, - och en "bock" kan jag se. Skriv gärna här när du pratat med Clearblue, kan va spännande å se vad dem säger. :)
Har ni använt monitorn länge?...Har ni fått någon hjälp av sjukvården, eller har ni försökt bli gravida "själva" i 4 år?