• AddLiz

Möhippedax! Behöver tips och förslag!!!

Hej!

Sitter och planerar en möhippa för min närmaste vän, och helt plötsligt har man inga idéer!!!!

Snälla hjälp mig, vad kan man göra? Vi bor i Malmö och vill hitta på något roligt under dagen. Gärna något galet som ca. 20 pers kan vara med på samtidigt.

Vad har ni gjort på en möhippa??? Skrattande

• Svar på tråden Möhippedax! Behöver tips och förslag!!!
  • Alinara

Beror ju såklart på vad bruden tycker är roligt. Men här är några förslag:

Köra gocart
    "Modell för en dag"
    Boda borg (men närmsta för er är nog i Karlskrona...)
    Danskurs
    Spela in en egen låt i studio
    Öl-/whiskey-/vin-/chokladprovning
    Åka vattenskidor
    Skärmflygning/Fallskärmshoppning
    Höghöjds-/äventyrsbana
    Segelflyg
    Lasergame
    Silversmide
    Paddla kajak
    Kitesurfing
    Klättring (på inomhusvägg eller utomhus)
    Provköra MC
    Prova på någon kampsport

• AddLiz

Ohhh, tack för förslagen! Jag har tänkt på t.ex. höghöjds/äventyrsbana, men vet tyvärr inte om det finns i närheten. Får leta lite till, för det skulle vara roligt.

Poledancing ska vi göra på eftermiddagen! :)

• Duckan

Det är kul ts, jobbigt också, men känns inte "snuskigt" på nåt vis bara skoj.

• Anders 136
    Duckan skrev 2012-04-10 12:16:25 följande:
    Det är kul ts, jobbigt också, men känns inte "snuskigt" på nåt vis bara skoj.
    Bor i Västerås för tillfället men min nuvarande fru fick slaventommy.blogspot.com till sin möhippa och han kom från Stockholm.

Tärnan som fixade möhippan kollade med mig först men jag tyckte inte det var nåt att bli svartsjuk över... jag föredrog att de bokade honom i stället för en manlig strippa, kan jag lugnt säga.

Han spred sin bloggadress på små visitkort till möhippedeltagarna, så det passade ju bra att jag kunde tipsa er om honom.

Bästa hälsningar
  • Mollan77

Utmaningarnas hus i Malmö! Var där förra våren och det var sjukt roligt!!!

• AddLiz

Tack för alla tips!

Utmaningarnas hus har jag också hört mycket gott om, får kolla upp det lite närmare.

Vi har faktiskt tänkt på en "strippa", men det verkar kosta så mycket tyvärr. Ingen som vet någon billig? :)

Och ingen som har tips på bra ställe att äta middag på på kvällen?

• Duckan

Själv har jag inget till övers för strippor och slavar, helt enkelt inte roligt enligt mig.

• Betsis

Jag var med och ordnade min kompis möhippa förra året! Riktigt skoj, minne för livet! Skrattande 
    Ett tips: GOODIEBAGS! 
    Något som dock fattades då och som jag idag erbjuder via mitt företag är goodiebags. Vi erbjuder olika koncept för olika speciella tillfällen, som t.ex. möhippan. 

Det är så uppskattat och riktigt skoj att få en goodiebag. Via mitt företag säljer vi väskaccessoarer och vi erbjuder till exempel ett paketpris på just goodiebag beroende på hur många man vill beställa. Det går givetvis bra att beställa endast vår väskaccessoar som goodiebag. 

För mer information gå in på www.mypursehanger.se eller kontakta oss på info@mypursehanger.se för mer prisinformation. 

Till er alla som ska delta i en möhippa: Önskar er en super kul dag! Skrattande

• niky40
    Daniel 065 skrev 2012-11-29 15:35:02 följande:
    Frugans vänner hade anordnat en matlagningsaktivitet som hette Laga med kock - som var väldigt uppskattad. Man kunde också Hyra en kock till hemmet. 

Det är inte så att det är du som är extern firmatecknare och son till vd:n för det företag du hänvisar till? Eftersom du spammar så fasligt i alla möhippetrådar?
  • La Lola
    niky40 skrev 2012-11-29 15:37:47 följande:

Det är inte så att det är du som är extern firmatecknare och son till vd:n för det företag du hänvisar till? Eftersom du spammar så fasligt i alla möhippetrådar?
    Förmodligen är det så eftersom han spammar i trådar som är 4 år gamla.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • ThisIsMyYear
    Daniel 065 skrev 2012-11-29 15:35:02 följande:
    Frugans vänner hade anordnat en matlagningsaktivitet som hette Laga med kock - som var väldigt uppskattad. Man kunde också Hyra en kock till hemmet. 
    Det låter fruktansvärt tråkigt :o
  • niky40
    La Lola skrev 2012-11-29 15:39:12 följande:
    Förmodligen är det så eftersom han spammar i trådar som är 4 år gamla.

Ja och båda verkar ju heta Daniel. Suck.

Går företaget så dåligt..
  • La Lola
    niky40 skrev 2012-11-29 15:41:13 följande:

Ja och båda verkar ju heta Daniel. Suck.
    Går företaget så dåligt..
    Jaha, står det namn på sidan dessutom.
    Man framstår inte som nån duktig företagare om man inte ens kan hålla sig till några enkla forumregler....
  • niky40
    La Lola skrev 2012-11-29 15:43:23 följande:
    Jaha, står det namn på sidan dessutom.

Man framstår inte som nån duktig företagare om man inte ens kan hålla sig till några enkla forumregler....

Nej jag fick kolla lite i företagsregistret..
  • La Lola
    niky40 skrev 2012-11-29 15:45:27 följande:

Nej jag fick kolla lite i företagsregistret..
    Aha.
    På Fb-sidan hittar man Daniel direkt.....
  • niky40
    La Lola skrev 2012-11-29 15:46:35 följande:
    Aha.

På Fb-sidan hittar man Daniel direkt.....

Haha!
Svar på tråden Möhippedax! Behöver tips och förslag!!!