• mor 3barn

Hur gammal var ditt barn när de hade Libero

Hej jag tänkte kolla hur gammal ditt barn var när de hadde Libero Comfort fit nr 7?

Varför vi undrar är för att vi har de utskrivna till våran dotter på 7år som kissar i sängen.  

• Svar på tråden Hur gammal var ditt barn när de hade Libero
  • SilverWoman

min 5 månaders har nr 5. Allt beror på vikten och hur de sitter på barnet. Min bebis har en ganska så stor rumpa så nr 4 höll inte måttetSkrattande.

• Momalicious

Och just det, gå inte bara efter vikten utan efter passformen. Kanske behöver hon större eller mindre.

• Iasor

Vi hade dem en kort stund på vår tjej. 3 år ca. 15kg. Nummer 6 satt hårt runt magen o gav märken... Dock blev 7:an för stor så vi gick tillbaka till 6:an...

• Beachlinis

Nummer 7 går från 15-30 kg så om hon väger i det spannet så borde de fungera. Det finns ju även Libero Up&Go i storlek 7, 16-26 kg som kanske också kan passa. Sen har Libero en blöja som heter Night Comfort som finns ända upp till 60 kg, för ssängvätare.

• Tigerkakan

Vi har det på sonen på 16 månader. Han väger inte så mycket som man "ska" men sexorna satt inge bra och läckte fort så vi fick byta upp.

• Mollz

Dottern hade dem när hon var runt två.

Svar på tråden Hur gammal var ditt barn när de hade Libero