• blivandePappa86

Pappa för första gången i småland?

Jag och frugan väntar vårt första barn. Finns det fler killar där ute som ska bli pappor i småland?
    Isåfall skulle vi kunna följas åt. 

• Svar på tråden Pappa för första gången i småland?
  • Adnama

Hej !

Jag är redan pappa till en tjej .....men hade varit kul att lära känna lite nytt folk i småland.  

• blivandePappa86
    Adnama skrev 2012-04-09 19:24:32 följande:
    Hej !

Jag är redan pappa till en tjej .....men hade varit kul att lära känna lite nytt folk i småland.  

jätteroligt, skrev precis meddelande till dig.
    Det finns så många trådar här som tjejer skriver i och då tänkte jag att det vore skoj för blivande pappor/redan pappor att ha en tråd man kan snacka och utbyta tankar med.

• Satsot

Hej är en kille boendes i Alvesta med min sambo och våran dotter som blir 3 år i augusti..

• silvr

Bor i småland och är föräldraledig just nu med tredje ungen. Dock ingen fjärde på väg just nu såvitt jag vet...

• Adnama

Ok då är det en bit till värnamo...men inte så farligt ändå ! :) Alltid kul med nya vänner ! Hur gamla är ni ?

• Adnama

Skriv gärna era email adresser så kan jag adda er på fb, lättare att hålla kontakten där :)

• Beloved

hej är också en pappa i småland har en dotter 2 år och skall bli pappa igen i juli.
    Jag bor i jönköping

• erper

Även här en pappa i småland. ny inflyttad sedan ett år.
    Och vår pojke är ett år nu.
    Allt är på topp och vi försöker nu få killen att förstå att det är dags för eget rum, inte det lättaste.
    Är sugna på syskon, men inte riktigt ännu men inom en snar framtid.

• erper

Tillhör kanske knappt småland men tillhör i alla fall Kalmar län och Kalmar tillhör ju Småland.
    Öland bor vi på och det har i alla fall tillhört småland.

• Adnama

Finns det fler pappor i småland så har jag skapat en grupp på facebook nu som hetter pappor i småland, välkomna dit

Svar på tråden Pappa för första gången i småland?