Pappa för första gången i småland?
Jag och frugan väntar vårt första barn. Finns det fler killar där ute som ska bli pappor i småland?
Isåfall skulle vi kunna följas åt.
Jag och frugan väntar vårt första barn. Finns det fler killar där ute som ska bli pappor i småland?
Isåfall skulle vi kunna följas åt.
Hej !
Jag är redan pappa till en tjej .....men hade varit kul att lära känna lite nytt folk i småland.
Hej är en kille boendes i Alvesta med min sambo och våran dotter som blir 3 år i augusti..
Bor i småland och är föräldraledig just nu med tredje ungen. Dock ingen fjärde på väg just nu såvitt jag vet...
silvr var i småland bor ni ?
Bor i Nybro.
Ok då är det en bit till värnamo...men inte så farligt ändå ! :) Alltid kul med nya vänner ! Hur gamla är ni ?
Skriv gärna era email adresser så kan jag adda er på fb, lättare att hålla kontakten där :)
hej är också en pappa i småland har en dotter 2 år och skall bli pappa igen i juli.
Jag bor i jönköping
Beloved skicka din email du med :)
Även här en pappa i småland. ny inflyttad sedan ett år.
Och vår pojke är ett år nu.
Allt är på topp och vi försöker nu få killen att förstå att det är dags för eget rum, inte det lättaste.
Är sugna på syskon, men inte riktigt ännu men inom en snar framtid.
erper, var bor ni ?
Tillhör kanske knappt småland men tillhör i alla fall Kalmar län och Kalmar tillhör ju Småland.
Öland bor vi på och det har i alla fall tillhört småland.
Öland är fint :)
Har du med fb ? Lägg till mig isf på [email protected] tänkte kunde starta en grupp där istället
Finns det fler pappor i småland så har jag skapat en grupp på facebook nu som hetter pappor i småland, välkomna dit