• Elinmachado

Aprilbarn i Stockholm

Hej:) aprilbebis i Stockholms området??

• Svar på tråden Aprilbarn i Stockholm
  • catha

Åh grattis! Jag fick min lilla tjej den 17e :):)

Vi bor i Sollentuna, är dock mycket flexibla. Var bor ni? Har du fler barn? 

• Happy2012

Åh va kul grattis!! Det e andra barnet första kom 2010 i sept . Hur gammalt e ert första? Vi bor i stan på Kungsholmen.

• catha

vår första är också 2010:a, blir 2 år den 16 maj. Då finns det en kompis :) Vi bodde på k-holmen till i okt, Lilla Essingen. Vi kan väl ses där nånstans vid tillfälle? Hur länge får du ha ettan på dagis (kille/tjej?)?

• Happy2012

Hej va kul!! Varför flyttade ni? Vi har en tjej sen innan o nu fick vi en kille vad har ni? hon får va på dagis mellan 9-3 så det e jättebra! Ni? Ses gärna häromkring , fantastiskt nu när värmen äntligen e på väg !!!

• catha

Vi bodde på 40kvm... :) Hyresrätt som vi bytte till 100kvm!
    Ja underbart med vår!! Ett tag till får han vara på dagis 8-16 så under tiden skulle vi ju kunna ses med småttingarna då, latte... ;) 

• Happy2012

Aha ja då förstår jag!! Det tycker jag låter toppen. Kanske vi siktar på mitten maj då? Så minstingen nått en månad iaf ?

• catha

Hej, vi e ngr som ska ses i Sollentuna p torsd, kl 10. Kom gärna med om du har lust!! Bögs gård heter det, typ 4H ifall att nån tar med sig äldre barn. Blir väl annars promis och fika typ... Väldigt vackert område :)

• Happy2012

Hej åh va kul!! Jag har faktiskt varit där ngr gånger , en kompis och hennes dotter bor i Sollentuna. Tyvärr kan jag inte denna gången men nästa vecka skulle va toppen att ses

• catha

Hej, tiden har rusat! Ska vi styra upp nåt nästa vecka, med bara småttingarna? jag kan komma in till stan.

• Happy2012

Haloj, ja verkligen snart e maj slut !!! Det gör vi tycker jag! Jag försöker inboxa dig mitt nr under helgen. Sitter inte vid datorn nu. kanske på ons alt fre? Vad passar er bäst?

• catha

Kan nog bägge dagarna. Vi börjar med att satsa på ons då! Jag kommer med pendeln till Karlberg så kanske börja i Vasastan?

• Happy2012

Det låter toppen. Ska som sagt inboka dig mitt nr. Loggar in på datorn under dagen

Svar på tråden Aprilbarn i Stockholm