Orolig för ytterligare missfall
Lång historia kort: Under snart fyra år har jag haft fyra missfall alla i vecka 7. Ingen hjälper en och all information jag har fått har jag själv läst mig till. Jag har alltid i mina graviditeter legat efter (sist var jag i vecka 7+3 men enligt vul 5+5). Och allt händer plötsligt. Är på VUL kl 15:30 och ser ett hjärta som tickar (har sett det varje gång) och sedan kl 22:00 samma dag så blöder jag. Nu är jag gravid igen alltså 5:e graviditeten och är milt sagt väldigt orolig. (snälla skriv inget om att är Du orolig så är det skadligt för barnet, detta kommer bara att stressa mig mer. Jag är redan medveten om alla riskfaktorer.) Jag testade mig på BIM med CD digitalt test och det visade 1-2 veckor (alltså 3-4 veckor). Inget konstigt med det men nu testade jag i dag 5+1 och får samma 1-2 veckor. Jag har redan kastat in handduken och är vansinnigt ledsen. Om två veckor kommer jag blöda och ha ont igen :(. Hade varit toppen om någon som har varit med om liknande som mig och har fått barn ville dela med sig av era erfarenheter.