• Anonym

Vill ha varannan vecka men han vägrar och styr och ställer !!!

Vi separerade för ett år sedan..

Jag har flyttat till en annan kommun ( kommunen vi har vårat genemsamma företag på)
    och han bor kvar i kommunen vi bodde i,

Dottern är folkbokförd hos mig och därför måste vi mer eller mindre byta förskola
    eftersom hon är skriven hos mig, om vi vill ha kvar sin plats hon har nu måste vi
    skriva över henne på pappan, vilket jag är kluven till.

Iallafall så jobbar jag mkt med företaget och han jobbar som vårdare, jag får sms av honom
    varje lördag eller söndag hur jag och han ska ha henne veckan som kommer.
    2 dagar var hit och dit, jag blir tokig för jag kan inte planera mitt jobb och mitt liv och han kan inte ändra
    på sitt jobb med tider och så, jag vill ha varannan vecka men han vägrar och "kan" inte så han jobbar, kvällar, nätter helger m.m

Jag är såååå less på dessa vecko sms så jag spyr snart och jag har ingen lust att skriva över henne på pappan utan jag vill byta till nyförskola i denna kommun.... ( vi bor 2 mil ifrån varann ungefär )

Hur fan gör man för jag bli galen snart, jag rättar mig efter hans pekpinne helatiden..........

vad har JAG för rättigheter ???

någon i samma situation ??

• Svar på tråden Vill ha varannan vecka men han vägrar och styr och ställer !!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-21 08:30:08 följande:
    ja JAG flyttade och vi har fått ett SÅNT underbart liv med min nya sambo!

vi flyttade inte långt alls men det är JAG som har det trygga för exet vet ju fortfarande inte
    vart han ska bo sen.... dom kommer ju bara bo i huset (dom nyss flyttade tillbaks till) i några månader
    till och sen blir det flytt igen....

Ja jag ska kräva 6v schema av honom, men hon slängs ändå som en vante fram och tillbaks!

Och hon kan knappast bo mer hos honom då han jobbar som han gör, nätter, kvällar till 22 och helger...

så här kan smsen se ut

mån - mamma
    tis -pappa
    ons - pappa
    tors - mamma