• vivela

Någon som känner till Embrions i Riga

Hej

Är det någon av er som besökt eller gjort/gör behandling (ÄD) på Embrions i Riga?

Jag och min sambo har varit i kontakt med dem och de verkar vara ok men det skulle kännas bättre om någon annan varit där och kan berätta hur de är.

• Svar på tråden Någon som känner till Embrions i Riga
  • kvickrot

Jag tror att jag har stött på namnet på en norsk sida om äggdonation. Där varnade man för kliniken. Men jag har ingen förstahandsinformation.

• vivela

Hm, det känns ju inte så bra :(
    Du minns inte vilken norsk sida eller hur du hittade den? Jag har inte lyckats något bra alls med de norska sidorna.

• vivela

Åh, tack så jättemycket!!! Verkligen snällt av dig. Känns ju som att valet är ganska lätt nu ;)

Plötsligt så framstod Embrons svar på min fråga om vad som händer om donatorn inte ger några ägg som fullt förståerlig. Han svarade att de oftast åtminstone får fram 1 ägg till ET, vilket för mig låter som ganska lite. Har redan gjort ÄD i Sverige och har väl förstått att det är inte just antalet ägg som är problemet utan hur många som befruktas och sedan överlever eskimåtiden. I eskimåernas vinterland har vi förlorat de flesta. Gråter

• Bellini2

För några år sedan läste jag en del mindre positiva saker om Embrions på nätet men minns inga detaljer.

Svar på tråden Någon som känner till Embrions i Riga