• Catharinab

Unga föräldrar i Malmö? :D

Hej! Jag kommer den 31 Mars ta mitt pick och pack och flytta ner till Malmö tillsammans med min 7 veckor gamla dotter! Min fästman (dotters pappa) har redan flyttat in där nere så allt ska vara klart när vi kommer. Allt som saknas nu är lite bekanta med barn! Vi har mest släkt där nere och vore jätteskoj att lära känna lite nya unga mammor (är själv 21 år gammal).

Sååå, finns det några unga mammor i Malmö? :D

• Svar på tråden Unga föräldrar i Malmö? :D
  • Jane

Hej :) jag bor i malmö mer min 10 månaders dotter själv blev jag 23 för någon vecka sedan! Vart bor du nu nånstans?

• Catharinab

Hej! Åh vad kul! Hahaha ja jag är så ny att jag vet inte vad området heter.. Riktig färsking.. Men det tar tio minuter att promenera till Södervärn iaf :p du? :)

• Jane

Jag bor ungefär 15 min från södervärn :) vart var det du flyttade ifrån?

• Jane

Åh underbara Stockholm, hade aldrig kunna flytta där ifrån. Är förälskad i den staden :)

• Catharinab

Haha ja, det är en fantastisk stad på många sätt :) Men även otroligt stressig, får ju hjärtklappning när jag går med vagnen i stan haha

• Stumpan88
    Catharinab skrev 2012-03-12 14:07:28 följande:
    Hej! Jag kommer den 31 Mars ta mitt pick och pack och flytta ner till Malmö tillsammans med min 7 veckor gamla dotter! Min fästman (dotters pappa) har redan flyttat in där nere så allt ska vara klart när vi kommer. Allt som saknas nu är lite bekanta med barn! Vi har mest släkt där nere och vore jätteskoj att lära känna lite nya unga mammor (är själv 21 år gammal).

Sååå, finns det några unga mammor i Malmö? :D

Vad kul. Skriv gärna till min mail: Stumpan_155@hotmail.com
     Sugen på en fika någon dag?

Kram, Emelie    
  • Catharinab
    Stumpan88 skrev 2012-03-27 22:07:06 följande:
    Vad kul. Skriv gärna till min mail: Stumpan_155@hotmail.com
     Sugen på en fika någon dag?

Kram, Emelie    
    Absolut det gör jag! :) Ja, det vore skoj! Hur gammal är din lilla? :)
  • Saratb90

Hej,

Jag är en 24 årig tjej som just nu är gravid (snart halvvägs) och det hade varit kul att hitta folk i liknande situation eller som redan har små barn. Så vill någon ha kontakt så skriv gärna en rad.

• Anicake

Hej sara :) mammaledig i lund 21 år! Har en tremånaders hemma ^^ kul med bebis!

• Tamses

Bor utanför Lund med en 3åring och är nu gravid med ett syskon med BF i årsskiftet. Men lär gärna känna fler häromkring!

Svar på tråden Unga föräldrar i Malmö? :D