• Anonym

någon som vet ?

Hej är så att jag nu inte längre orkar leva tillsammans med min sambo !
    Vi har 2 barn tillsammans han jobbar natt , men när han går upp så får jag ta hand om båda barnen själv städningen tvättningen , diska alltså allt han hjälper till ha ha den stora ca 30 min per dag ( missförsyå mig inte har mer än gärna mina barn men kunde vara skönt att han kan ha dom själv lite också) då den mista bara är 7 veckor och har kolik , ber jag han byta blöja på den största så kan han säga jag orkar inte , och om han sovit halva dagen säger han nu ska jag ta de lugnt , och känner ingen här jag bor så man är jue typ bara hemma ,  ber jag han ta båda barnen säger han jag kan ju inte ha båda barnen  själv fattar du väl ,
    men om vi nu går i från varandra vem får då barnen  asså vem barnen bor hos , ? om han inte ens klarar ha båda barnen själv nu , barnen är 2 månader och 1 1/2 år ,

• Svar på tråden någon som vet ?
  • Anonym

Hur många timmar sover han?

• Anonym

från 7 - halv 3 ca , sen sove han ca 3 -4 timmar innan jobbet

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-11 12:43:17 följande:
    från 7 - halv 3 ca , sen sove han ca 3 -4 timmar innan jobbet
    Oj... han borde gå till en läkare.

Är du säker att du vill lämna honom? Förstår att du är slutkörd men han låter inte frisk.
  • Anonym

har sagt till han att jag inte orkar göra allt själv nu under koliktiden plus att jag nu försöker sluta röka , tex säger jag du får ta båda barnen jag måste duscha då måste jag skynda mig och va klar på 5 min , vet inte hur länge man klarar av att stanna varit så här sen den mista va 1 v .

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-11 12:53:58 följande:
    har sagt till han att jag inte orkar göra allt själv nu under koliktiden plus att jag nu försöker sluta röka , tex säger jag du får ta båda barnen jag måste duscha då måste jag skynda mig och va klar på 5 min , vet inte hur länge man klarar av att stanna varit så här sen den mista va 1 v .
    Han låter deprimerad. Kan du åka hem till dina föräldrar ett tag för avlastning? Du kommer att gå i väggen om det fortsätter.
  • Anonym

Jo , tror nog han är de ,

• Anonym

Sluta röka nu? Har du inte gjort det tidigare?

Men vad handlar detta om..om du lämnar han,får du kanske ingen avlastning alls..OM du älskar han,så måste ni ju försöka prata och hjälpa varandra. Jobba natt är piss. Men ngr morgnar är han väl ledig? 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-11 13:08:22 följande:
    Jo , tror nog han är de ,
    Be honom söka hjälp! Att avsluta förhållandet för att han är deprimerad är inte rätt. Men du måste få hjälp också!
  • Anonym

har inte rökt under graviditeten men tagit några cigg nu under koliken så nu ska jag försöka att inte ta fler !
    Nej han jobbar 6 dagar i veckan , skulle få lika mkt hjälp om jag bodde själv ,
    Jo men har bett han gå och prata med någon , men de vill han inte och är ju inte ens säkert att han är deprimerad , men har sagt att till han att börjar han snart inte hjälpa till så kommer jag flytta i från honom

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-11 13:29:41 följande:
    har inte rökt under graviditeten men tagit några cigg nu under koliken så nu ska jag försöka att inte ta fler !
    Nej han jobbar 6 dagar i veckan , skulle få lika mkt hjälp om jag bodde själv ,
    Jo men har bett han gå och prata med någon , men de vill han inte och är ju inte ens säkert att han är deprimerad , men har sagt att till han att börjar han snart inte hjälpa till så kommer jag flytta i från honom
    Det låter tufft. Kan du prata med hans föräldrar? Kan de i sin tur prata med honom? Jag förstår att det inte är hållbart i längden.
  • Anonym

har berättat för hans mamma men blir inte bättre för de :/

Svar på tråden någon som vet ?