• TobbePetra

Dating, Bisexuell, med mera..

Nätet vimlar ju av datingsidor och sånt. Men irl är det svårt att hitta bisexuella tjejer har jag märkt, iaf i min umgängeskrets. Är svårt på nätet med dock, tjejer drar sig undan lite när man har sambo, vill inte vara "tredje hjulet" osv. Saknar det där mysiga man bara får med en tjej..Jaja men det är väll som det är. Nån dag hittar man säkert det man söker.

Någon som har nått litet tips hur man kan göra?

// Petra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-28 22:25
    Söker inget vid sidan om, ifall det ska vara så ska det vara till båda. Gör inget bakom min partners rygg.

• Svar på tråden Dating, Bisexuell, med mera..
  • Venne

Fast det är väl inte så konstigt att det är svårt att hitta en tjej när du redan har en pojkvän? Är väl inte så där överdrivet många som vill vara nån märklig form av älskarinna liksom. Förstår inte den här grejen alls måste jag säga. Är själv bisexuell ändå. Men va fasen, har man ett förhållande så har man, det kvittar väl vilket kön personen har. Varför ska det vara mer ok att ha nån annan vid sidan av bara för att det är med någon av samma kön? Undrar hur ofta i dessa historier tjejen hade tyckt det var helt ok att även mannen hittade en annan brud att ligga med vid sidan om.

• TobbePetra

Söker inget vid sidan om, ifall det ska vara så ska det vara till båda. Gör inget bakom min partners rygg.

Venne skrev 2012-02-28 22:21:20 följande:
    Fast det är väl inte så konstigt att det är svårt att hitta en tjej när du redan har en pojkvän? Är väl inte så där överdrivet många som vill vara nån märklig form av älskarinna liksom. Förstår inte den här grejen alls måste jag säga. Är själv bisexuell ändå. Men va fasen, har man ett förhållande så har man, det kvittar väl vilket kön personen har. Varför ska det vara mer ok att ha nån annan vid sidan av bara för att det är med någon av samma kön? Undrar hur ofta i dessa historier tjejen hade tyckt det var helt ok att även mannen hittade en annan brud att ligga med vid sidan om.
  • lykantrophona

Att vara ett par och försöka hitta "en tredje" är i regel svårt, oavsett kön. Man ser ju sällan singlar som sitter och letar efter par, eller hur?

Svar på tråden Dating, Bisexuell, med mera..