• AA2012

Bara jag som inte kan sluta när jag väl börjat

Är det bara jag som inte kommer ifrån forumet när jag väl börjat skriva här, ikväll tex. tänkte jag titta in och se om det fanns nåt kul, o det är några timmar sen, kommer inte ur stolen måste ju läsa vad andra svarar, nyfiken i en strut förmodligen Skrattande är snart beroende av familjelivs forum, är det bara jag eller finns det fler? Cool

• Svar på tråden Bara jag som inte kan sluta när jag väl börjat
  • Emilia82

Jag va beroende för ett par år sedan, sen ha jag inte loggat in på ett bra tag. Nu fastna jag igen för nån vecka sedan:D

• gravid

Hmm nej du är inte ensam..:)
    Jag har fl-appen på min iPhone.
    Läser väl typ 1 timme innan jag somnar med mob i handen..

• AA2012
    SkrattandeSkrattandeSkrattandegravid skrev 2012-02-12 22:57:12 följande:
    Hmm nej du är inte ensam..:)
    Jag har fl-appen på min iPhone.
    Läser väl typ 1 timme innan jag somnar med mob i handen..

SkrattandeSkrattandeSkrattande
  • Emmi27

FL borde ha en varningstext, som tobak. Haha. Nej, du är inte ensam. Och när man har en smartfån blir det ännu värre :P Fast ibland blir det så förbannat tröttsamt att jag inte har nån lust, stämningen kan bli rätt otrevlig i vissa trådar.

• HexaFlexagon

Inte mycket av intresse här inte. Trodde det skulle vara lite mer seriösa diskussioner men många trådar förstörs av omogna individer.

• AA2012
    HexaFlexagon skrev 2012-02-12 23:16:22 följande:
    Inte mycket av intresse här inte. Trodde det skulle vara lite mer seriösa diskussioner men många trådar förstörs av omogna individer.
  • AA2012
    HexaFlexagon skrev 2012-02-12 23:16:22 följande:

hur menar du????
  • erica91

Jag har snart legat i sängen i 1h med min iPhone och läst och läst ;) du är inte ensam! Borde egentligen gå upp och diska, men fy vad tråkigt ;) haha!

• AA2012
    erica91 skrev 2012-02-13 09:53:28 följande:
    Jag har snart legat i sängen i 1h med min iPhone och läst och läst ;) du är inte ensam! Borde egentligen gå upp och diska, men fy vad tråkigt ;) haha!

vem vill gå upp ur sängvärmen när det är så kallt brrrrr jaja inne är det varmt men det är extra njutbart att stanna under täcket i värmen och läsa på familjeliv Skrattande
  • erica91

Det är gött ! Nu sitter jag här igen och läser, fast nu i soffan ;) haha

Svar på tråden Bara jag som inte kan sluta när jag väl börjat