• Inorr

snart 18 månader gått på toa i dag

Vill bara berätta hur dukigt min lilla dotter var i dag hon bajsa första gågen på toa i dag.

• Svar på tråden snart 18 månader gått på toa i dag
  • ojsanojsan

Så roligt! Det gör min 18 mån tjej också, hon säger till när hon ska bajsa o då går vi till toan, jag har aldrig "pottränat" eller något med henne, jag tror hon bara kollat på storebror då han fick sluta med blöja nyss (han är 2.5)

Kul när de kommer på så praktiska grejer sådär på egen hand! (annars kommer hon mest på busiga bus :))

• Dr Mupp

barnmisshandel!

Vet du inte att barn kommer bli psykiskt skadade om de får chansen att gå på toa eller potta innan de är 3 år.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Inorr
    Dr Mupp skrev 2012-03-02 12:42:38 följande:
    barnmisshandel!

Vet du inte att barn kommer bli psykiskt skadade om de får chansen att gå på toa eller potta innan de är 3 år.
    vad snackar du om??
    Hur tror du de gör i länder som är fattiga och det inte finns blöjor?
  • Mellanmjölkens land
    Inorr skrev 2012-03-02 21:42:36 följande:
    vad snackar du om??
    Det har varit en del kommentarer om att det är barnmisshandel att sötta små barn på toan så jag misstänker att inlägget var rätt ironiskt

Visst är drt underbart när man slipper en del av bajsblöjorna?
  • Dr Mupp
    Inorr skrev 2012-03-02 21:42:36 följande:
    vad snackar du om??
    I fattiga länder är alla barn psykiskt skadade eftersom de inte fått kissa och bajsa i blöjor i minst tre år.
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Inorr

Det är så skönt att hon går på toan och väljer.

Svar på tråden snart 18 månader gått på toa i dag