• janke

Kompisar i Linköping

Efter att ha lagt mina tio Linköpingsår på massor av familjeliv och jobb skulle jag nu vilja träffa lite trevliga nya vänner här i stan. Kanske en fika eller grilla korv med barnen. Kön och ålder egentligen ointressant. Själv är jag 44 år och frånskild trebarnspappa.

• Svar på tråden Kompisar i Linköping
  • snokanna

Hej Janke,

När du skrev grilla korv hoppade jag till för jag vet att några håller på att starta upp en Natursnoksgrupp i Linköping. Natursnokarna är Naturskyddsföreningens barn och familjeverksamheter, så håll ögonen öppna och kika in på www.naturskyddsforeningen.se/linkoping De har andra aktiviteter också som familjer är välkomna till, så det går alltid att ringa och höra om en utflykt passar för dig och dina ungar (hur långt de tänker gå och om det finns just möjligheter att grilla korv osv).

Jag är själv Natursnoksledare i Stockholm och brukar hitta på lite olika saker för de som vill komma och vi föräldrar brukar ha jättetrevligt ihop medan barnen leker, eller så njuter man bara att vara tillsammans under någon annans ledning :)

Svar på tråden Kompisar i Linköping