Hjälp! Söker andra tablettmissbrukare, OxyContin.
Hjälp, hjälp! Jag har den senaste tiden missbrukat skiten ur OxyContin. Har alltid gillat opiater, men bara tagit typ Vicodine eller perocets när man väl får tag på det. Ja, det är ju så svårt att hitta nån som säljer sina. Men nu, sen ungefär två månader tillbaka har jag fått tag på en lätt och alltid tillgänglig källa som säljer mig OxyContin. Jag betalar 25 dollar för en 40 milligrammare. Började lätt med endast ett piller om dagen, nu är jag uppe i 8 (!!!!!) pillar om dagen vilket ju är 200 dollar, per 24 timmar! Jag är svårt chockad själv över detta. Jag har pengar, hade en buffert på baken, men den försvinner. Snabbt. Det är som om jag pallar inte att gå igenom en dag utan. Alltså, jag orkar inte existera. Utan, så är vanliga saker, som att tex endast gå upp ur sängen skitjobbigt. Med piller, så blir jag nästan hyperaktiv. Jag fixar och donar, städar, tvättar, möbelerar om, organiserar och har mig. Dricker litervis med te, tänder ljus och "mysar" och sitter timtals på min iPad och surfar runt ändlöst på nätet. Jag blir inte som en fyllis, eller dräggig som tex Anna Nicole Smith, så som hon var på sin show. Jag blir däremot efter ett tag sömnig, ja, mysigt pömsig. Håller mig så länge jag kan från att sova för jag vill ha det de där ruset så länge jag kan. Men sover sen gott som en bebis. Allt blir lättare med Oxys, eller jag kan säga, allt blir lätt! Jag gillar att leva! I lördags morse tog jag fyra piller, sa att aldrig mer, dessa var mina absolut sista. Har sådan ångest över att jag missbrukar, över alla pengar jag gjort av med. (men med mitt rus, så känns det inte lika illa) på kvällen gick jag ut med några kompisar och skulle festa och jag drack en hel del baccardi, men inga piller. Vaknade sen dagen efter och var ganska bakis, fylleångest och allt det där. Visste inte ens hur jag skulle få förmågan att ex kaffe, att kliva upp ur sängen. Hemskt! Jag försökte att kämpa emot känslan att vilja ta tabletter, men det var som om jag var som en okapabel handikappad. Så, jag ringde upp min källa och sa att jag skulle komma med trehundrade dollar. Då fick jag förmågan att klä på mig, hoppade i bilen, tog ut pengar på bankomat och åkte till källan och köpte tolv styckna. Tuggade i mig fyra redan i bilen på väg hem. Och inom en halvtimma så mådde jag bra igen,pimplade kaffe, sen te. Dammsög, bytte i sängen, rengjorde kattlådan, rengjorde skålen till min fisk, tja, gjorde väl allt förutom att typ måla om hela byggnaden jag bor i och tvätta alla hyresgästers fönster. Tände mina ljus och satt här på min soffa och med min iPad i handen. Jag var alltså lite över 24 timmar utan och ja, men jag kände mig illamående, skakis, fick konstiga ryckningar och helt enkelt sjuk. Dope sick. Gick sen och la mig för natten vid sex på kvällen när jag tillslut inte kunde hålla ögonen öppna. Sov i över tolv timmar. Men, så här håller det på alltså och jag är förtvivlad. Jag börjar också bli rädd för att överdosera. Och jag fick ett recept sömnpiller, Ambien, utskrivna, så till råga på allt tar jag ett varje kväll numera, fick 30 styckna. Jag behöver inte sömn tabletter, särskilt då jag har Oxys i mig, men det är som om jag bara måste bedöva mig så mycket det bara går. Är rädd nu att sluta andas i sömnen. Men, så sitter jag här och grinar och tycker synd om mig själv och det helvete jag skapat, tar tabletter, blir hög och känner mig lite bättre och sover. Finns det någon här som känner igen sig? Någon som behöver en konstgjord "känna sig bra" existens?