Bästa låten 2011
Jag kanske inte är en advokat eller en sjuksköterska, en doktor eller en pastor i kyrkan. Allt jag väljer att göra bidrar till den här jorden. Så känn aldrig att du är mer än mig, för att jag inte har råd med en biff till min hund. När det kommer till kritan är alla män bara en man, då vi dör förmultnar alla våras hud i marken..
Du är inte mer än mig, du är ingen mer. Sakerna du har är inte mer värda än mig. Om jag är o betydelsefull är du också det. Lyssna på vad jag säger, du är inget mer än mig. Ett liv har jag och jag är säker på att du inte har fler än mig. Så du är inte värd mer än mig.
Det är som att du gör det för att underhålla dig själv, du bara pratar och pratar som att din mun vore en kvarn. Och allt du gör och säger är att trycka ner underklassen. Din tid kommer, din tid kommer, du kan döma allt du vill men du kan inte gömma dig från alla människor du har gjort illa. Du kan inte veta när du kommer dö, då får du stå till svars för allt du har gjort.
Hjälp din bror, du vet aldrig när det är för sent, så lev rätt.
Du är inte värd mer än mig, inget mer än mig. Sakerna du har är inte värt mer än mig. Fåfänga är skit. Du är ingen mer än mig.
" target="_blank">
" target="_blank">
" target="_blank">
...
Dancehall to the world!!