• Maja1980

Nyinflyttad i Växjö, nya vänner sökes! :-)

Hej,
    Finns det någon här inne på Fl som bor i växjö och vill precis som jag lära känna nya vänner?

Jag är en lättsam person som älskar djur, rida, natur, pyssla, scrapbooking, bio och mycket mycket mer.

Är för tillfället föräldrarledig med vår 14 månaders dotter. Vi skall prova att bo i Hovshaga för en tid.
    I vilket fall så vore det verkligen jätte trevligt om det fanns några nya vänner i växjö här på Fl.
    Så skriv till mig!

• Svar på tråden Nyinflyttad i Växjö, nya vänner sökes! :-)
  • Svärdlilja

Jag finns här, kommer att vara hemma till hösten 2012. Har tre barn, en dotter på fem , en son på 3,5 och en son på 18 månader. 

• Maja1980
    Emeliij skrev 2011-12-06 23:14:00 följande:
    Välkommen till stor stan! :)
    Oh... no! Har jag gjort en miss nu eller, och sagt ja till lilla Växjö??? Hehe... Jag gjorde mitt första besök i Växjö förra veckan och gissa vart jag spenderade den mesta tiden någonstans? .....I Braås! Hehe... där snackar vi StorSTAD! Hehe...
  • Maja1980
    Svärdlilja skrev 2011-12-06 23:17:01 följande:
    Jag finns här, kommer att vara hemma till hösten 2012. Har tre barn, en dotter på fem , en son på 3,5 och en son på 18 månader. 

Vart bor du? Söder, väst, norr? jag tycker att det är så roligt att ni säger områden i vädersträck. Men sen så berättade min man att områdena faktiskt heter så. Hehe... Men stämmer det verkligen? )
  • Maja1980

Jag vill göra saken tydlig... jag gillar Växjö och lilla Braåsområdet! Är bara så flytträdd för tillfället så ha lite överseende med mig! 

• Emeliij

Neeej då. Jag trivs i Växjö faktiskt, fast ibland så skulle man vilja att stan var lite större så det ibland känns som om man vet vilka de flesta är.. :P hehe. Men annars tycker jag Växjö är mysigt. Hehe ja det stämmer att områdena heter som väderstrecken faktiskt :D så han ljuger inte för dig din man. :)

Men måste erkänna att jag inte gärna håller till i braås.. Många i min ålder som är riktigt bråkstakar som kommer därifrån.. Är förresten 24 så jag tycker att de borde ge sig snart men nä då varje gång man är ute o det är bråk är det de som är i farten (typ).. Kommer säkert snälla människor från braås med men de har inte gett mig något bra intryck :P

• Maja1980

Puffar lite!
    Den här tråden verkar vara död! 
    Om något intresse finns så får ni gärna inboka mig!!!

• Maja1980
    KarolinaGöteborg1980 skrev 2011-12-14 14:38:18 följande:
    Puffar lite!
    Den här tråden verkar vara död! 
    Om något intresse finns så får ni gärna inboka mig!!!
    inboka= menade inboxa!! :))
  • Maja1980

Hej igen alla, 
    Vad hände med intresset?
    Har ni fått fullt i Jul kanske
    I vilket fall... vore så kul med lite nya vänner.
    Finns det någon här inne som fortfarande är intresserad av en träff? 

• Emeliij

Vad har du för intressen? Vad brukar du göra på helgerna/ kvällar? :)

• Maja1980
    Emeliij skrev 2011-12-29 09:03:49 följande:
    Vad har du för intressen? Vad brukar du göra på helgerna/ kvällar? :)
    Jag har skickat ett mejl till dig.
Svar på tråden Nyinflyttad i Växjö, nya vänner sökes! :-)