Får man aga barn i USA?
Tittar just nu på Supernanny där dom slår barnen, jag är helt chockad
Tittar just nu på Supernanny där dom slår barnen, jag är helt chockad
fy fan, jag brukar inte vara så känslig men tårarna bara sprutar... hur kan man tro att det ska vara en lösning
Tror att det är så att du får slå barnen så länge det inte blir några märken, helt stört är det iaf. Tycker att det ofta är så att de slår sina barn i just det programmet...
Ja, man får faktiskt aga barn i de flesta länder i världen. Tragiskt nog.
Visserligen håller jag inte med allt som Jo Frost förespråkar, men hon är ändå relativt smart vad gäller ungar.. tycker hon seriöst att det är ok att slå dem??
Man får aga barn i nästan alla länder, faktiskt.
Nej utan hon kom till en familj där dom slog sina barn. Hon blev nog l
Oj sitter med mobilen.
Hon blev lika bedrövad som mig. Usch vad så hemskt att se.
Ja, och i de flesta länder i världen. Och även i de länder man INTE får det, så förekommer det i alla fall (typ Sverige). Det är fruktansvärt, men chockad? Du måste väl ha vetat att det förekom?
jo frost kanske har metoder som vi ifrågasätter i Sverige med time out och dylikt men med tanke på att hon verkar i ett land där aga fortfarande är tillåtet så är i alla fall hennes metoder bra mycket bättre än de som föräldrarna använder. Jag har sett avsnitt där de slagit barnen med träslevar och andra tillhyggen. Jo Frost tycker inte att aga är ett lämpligt sätt att uppfostra barn.