• echk

Hur vet jag vad jag har för försäkringsnummer?

Ska mest troligt in med katten till veterinären nästa vecka och man har ju hört att man ska ta med sig sitt försäkringsnummer dit så man slipper betala så mycket själv om nu kostnaderna skulle skena iväg. 

Men HUR vet jag mitt försäkringsnummer för katten? Jag tecknade försäkring på den hos Folksam för ca en månad sedan och det kom hem ett inbetalningskort och en broschyr. Men vars hittar jag försäkringsnumret?

Tacksam för snabba svar! 

• Svar på tråden Hur vet jag vad jag har för försäkringsnummer?
  • Hermioney
    echk skrev 2011-11-19 00:00:53 följande:
    Ska mest troligt in med katten till veterinären nästa vecka och man har ju hört att man ska ta med sig sitt försäkringsnummer dit så man slipper betala så mycket själv om nu kostnaderna skulle skena iväg. 

Men HUR vet jag mitt försäkringsnummer för katten? Jag tecknade försäkring på den hos Folksam för ca en månad sedan och det kom hem ett inbetalningskort och en broschyr. Men vars hittar jag försäkringsnumret?

Tacksam för snabba svar! 
    Drömmer kolla igenom fakturan du fick av de.......
  • echk
    knattar skrev 2011-11-19 00:04:50 följande:
    Ring 0771–950 950 klockan 9.00 imorgon och fråga.
    Alternativt kolla på senaste fakturan.
    Eller logga in på dina sidor www.folksam.se/webapp/fint/index.jsp
    Ja, av någon störd anledning så kan man inte logga in under vissa tider på dygnet Obestämd
  • echk
    Hermioney skrev 2011-11-19 00:02:01 följande:
    Drömmer kolla igenom fakturan du fick av de.......
    Har den ej kvar.
  • echk
    Niklas2k skrev 2011-11-19 00:09:28 följande:
    Dvs, ta med ditt personnummer till veterinären.
    Aha Glad Great!
  • Nicke

Men ring annars eller logga in på ditt konto... om det är i nästa vecka så hinner du kanske det. Bäst är förstås att ha med sitt försäkringsnummer. Jag har dock Agria och det har alltid funkat med personnummer.

Man får alltid ett försäkringsbrev utöver fakturan. Tänk på att spara det.

Svar på tråden Hur vet jag vad jag har för försäkringsnummer?