Konstigt beteende
min sambos dotter som är 15 har skaffat kille och äter sedan ett halvår p-piller. Killen kommer hit och sover och han smygs då in då han enligt min sambo är för blyg för att titta oss i ansiktet eller att hälsa på oss. Han äter aldrig någonting här, varken mat eller frukost.
Han måste väl någon gång gå på toaletten eller borsta tänderna men vi har då aldrig mött honom i hallen. Jag har en endaste gång mött honom i hallen då han kom eftersom min son skulle gå ut just då. Så han blev tvungen att heja( stackars krake). När de en gång var i gillestugan i källaren och jag sa till min sambo att de var tvungna att gå därifrån och in i hennes rum därför att min son skulle sova i gellestugan med en kompis, så skickade han sms ner till gillestugan iställer för att gå ner och säga till dom!!!!!!!!!!!!! Ja ni läste rätt.
Dessutom tar hon av någon underlig anledning sina piller vid sextiden varje dag så de kommer varje kväll fram på vårt middagsbord och ligger där i allas åsyn.
Jag tycker personligen att p-piller är något högst personligt och inte något man viftar med som en trofé vid middagen. Speciellt inte framför sin lillasyster som är 12. Vad tycker ni?