• snowberry

Tycker ni jag ar egoistisk som inte vill aka?

Jag bor i utlandet med min man o var dotter pa 8man. Min mans foraldrar bor i ett annat land och mina foraldrar bor i sverige. Vi var nyligen och halsade pa min mans foraldrar och planerar att aka till sverige i var. I februari ska min man pa affarsresa till europa och vill att jag och den lilla ska folja med och stanna en vecka hos hans foraldrar medans han jobbar i ett grannland. Hans jobb har erbjudit att betala aven min o den lillas biljett.

Jag tycker det blir for mkt resande pa kort tid(7timmars flyg till europa). Det ar lite krangligare att resa langt nar man har smabarn. Utover det blir allt upp och ner, matvanor sovvanor etc. Och det tar ett tag att komma tillratta igen. Sjalvklart vill jag den lilla ska traffa sina farforaldrar, men vi kommer ju anda se dom i typ april-maj.

Jag har verkligen ingen lust att aka 2 ganger med sa kort mellanrum.

Tycker ni jag ar helt egoistisk som resonerar pa detta viset?

Min man tycker jag ar lojlig.

• Svar på tråden Tycker ni jag ar egoistisk som inte vill aka?
  • snowberry

Jo jag har verkligen blivit trott pa att resa runt hit o dit, sarskillt sen jag fick barn. Men nar vi valt att bo sa langt bort fran all slakt sa blir man ju tvungen att aka ialla fall nan gang om aret. Men hade garna stannat hemma. Hemma ar absolut bast!

Svar på tråden Tycker ni jag ar egoistisk som inte vill aka?