• HannaFia01

Någon som gör utredning på Mama Mia?

Hej!

Jag har precis varit på mitt första utredningsbesök på Mama Mia på Karlavägen i Stockholm.
    Någon annan i samma situation som vill prata om hur det går?

Hör av dig! 

• Svar på tråden Någon som gör utredning på Mama Mia?
  • Lillafrökenfräken

Jag har inte varit där men funderar på att ringa dit och beställa tid. Måste bara prata igenom det med sambon först ordentligt. Hur gick första besöket till? Var de bra och trevliga?

• HannaFia01

Hej!

Jag har bara varit på vårt första besök hos Mama Mia (Jan-Åke) och tyckte det gick jättebra. Jag har nu tagit två blodprov och min sambo ska lämna prov han också sedan ska vi dit på nytt.

Första besöket går fort. Läkaren ställer lite frågor sedan en snabb undersökning. Var jättenervös för att gå till en manlig gynekolog men han var bra och gjorde det hela odramatiskt.

Ska bli spännande att se vad proverna säger.

Hur har det gått för dig? Har du bokat någon tid? Jag fick vänta 3 månader innan jag fick komma dit. 

• Lillafrökenfräken
    HannaFia01 skrev 2011-12-06 22:57:08 följande:
    Hej!

Jag har bara varit på vårt första besök hos Mama Mia (Jan-Åke) och tyckte det gick jättebra. Jag har nu tagit två blodprov och min sambo ska lämna prov han också sedan ska vi dit på nytt.

Första besöket går fort. Läkaren ställer lite frågor sedan en snabb undersökning. Var jättenervös för att gå till en manlig gynekolog men han var bra och gjorde det hela odramatiskt.

Ska bli spännande att se vad proverna säger.

Hur har det gått för dig? Har du bokat någon tid? Jag fick vänta 3 månader innan jag fick komma dit. 
    Skönt att det kändes bra. Ja ghar faktiskt bara positiva erfarenheter av manliga gynekologer.

Nä, har inte bokat nån tid än, har liksom skjutit det framför mig. Nu behöver jag ringa nån gyn i vilket fall som helst då mensen knasar och de gör väl även vanliga gynundersökningar där om jag inte läst fel.
Svar på tråden Någon som gör utredning på Mama Mia?