Yrja M skrev 2012-05-12 01:37:31 följande:
Jag hittar ingen innehållsförteckning för de schampon och balsam du har i webshopen. Innehåller de några sulfater, parabener eller silikoner?
Hej!
Jag är ledsen för sent svar men jag har under det senaste halvåret startat upp min egna ekologisk frisörsalong här i trollhättan och haft fullt upp med inredning, kunder, färger och inköp av bra eko produkter. Så webshopen har tyvärr blivit sista prio då jag inte riktigt haft tid till den. Jag har därför inte haft tid att uppdatera alla INCI listor, men det kommer. Parabener och silikoner finns inte i några utav mina shampo som jag säljer, däremot finns det sulfataer i vissa av dem, jag har tagit in mer serier på min salong med shampo som är helt fria från sulfater och riktigt bra! men jag har bara hunnit lägga ut ett utav dem på webshoppen som jag varmt rekommenderar;
shop.gronaklippet.se/ekologisk-hudvrd/i-m-naturkosmetik/freistil-parfymfri-shampoo-
Det är ett schampo som speciellt passar till känsliga mot parfym samt de som är allergiska mot sulfater och kemikalier då det är väldigt rent. i + M schampot är en utav mina storsäljare här i salongen :)!
Webshopen kommer att uppdateras inom de närmaste två månaderna, nu när jag kommit ordning i frisörsalongen och börjar få in mina rutiner.
Ha det gott och lycka till med schampot!
Med Vänliga Hälsningar Sofia /Gröna Klippet -
info@gronaklippet.se