• Jempa80

Ni med Nissan Qashqai!

Hej!

Ni som har den bilmodellen vad har ni för bilbarnstolar?

Får tillökning nu efter jul och har funderingar på en Akta Graco Logico S, nån med erfarenhet?
    Vill gärna veta hur den sitter och om den är lätt att monteras?
    Den som jag har kikat på har inget stödben, ser ut som så på bilden iaf. Trodde alla hade stödben???

http://www.jollyroom.se/produkter/aka-resa/bilstolar/babyskydd-0-kg-13-kg/akta-graco-logico-s-hp-inkl-bas-orbit.html

Tacksam för svar :)        

• Svar på tråden Ni med Nissan Qashqai!
  • Lantani

Hej. Har ingen koll på bilmodellen eller stolar som passar, men iallafall.

Logicon har stödben! Vi hade den till första barnet och jag var galet nöjd, även om den var lite plats! Jättelätt att montera och vad jag vet, så sitter den bra i måånga bilar!
    Brio primo babyskydd hade vi till lillasyster och de var jag inte alls lika nöjd med, vaken med själva basdelen (den slutade vi använda) eller med stolen. Visst den tog mindre plats och var liiite lättare är logicon, men jag älskade logicon. Både sambon och jag har sagt att ska vi ha fler barn, då är det logicon som gäller, om den finns då vill säga ;) 

Alvin 081114 och Alice 100807
  • LillaFlingan

har ingen nissan bil överhuvudtaget, men vi hade en logico s och säger bara KÖP!
    det borde inte vara några problem alls att få plats med den...

man monterar basen sedan är det själva babyskyddet man klickar i o ur :) mycket bekvämt o bebisen ligger väl skyddad i babyskyddet! 

• Jaylene

Mina föräldrar har en qasqhai.har haft min brio primo med bas i baksätet på den, och jag rekkomemderar då absolut inte någåt större babyskydd än det till den. Tyckte det var ganska trångt faktiskt, och min barnvagn (emmaljunga citycross) får med nöd och näppe plats i bagageutrymmet. Så jag hoppas ni har tänkt till :).

• Rosesarered

Har också en Nissan Qashqai, har dock tittat på Maxi Cosi. Någon som har erfarenhet av denna till Qashqai'n?

Svar på tråden Ni med Nissan Qashqai!