• Maria201

Nya vänner sökes runt Uddevalla

Hej.
    Är en tjej som bor med min sambo på en avstyckad gård utanför Uddevalla.
    Vi har 7 barn tillsammans men bara 2 som fortfarande kommer o bor hos oss ibland.
    Vi har en härlig liten valp och 3 katter.
    Just nu håller vi på o renoverar vårt hus för det mesta på fritiden. O när det var lite varmare
    väder tog vi gärna en motorcykeltur.
    Är relativt nyinflyttad till Uddevalla kommun o känner inte så många här.
    Vore kul att lära känna lite nya vänner.Glad

• Svar på tråden Nya vänner sökes runt Uddevalla
  • Marsflickan80

Hej Maria,

Jag är 31år och jag och maken har ganska nyligen börjat med bebisverkstad. Jag är också ute efter att träffa lite nytt folk då jag och mina nuvarande vänner verkar ha växt ifrån varandra. Jag bor i radhus i stan tillsammans med maken och vår katt. Vad tycker du om att göra? Hur gammal är du? 

• Malinsson

Hej på er!
    Jag är oxå rätt nyinflyttad i UA, jag är 30 år och gravid med första barnet, jag är bonusmamma till 2 barn, varannan vecka. Vore jättekul att träffa nya vänner häromkring! Hur går det för er, har ni snackat vidare??

• BaabyCake

Hej!

Jag är rätt nyinflyttad jag med i Uddevalla.. Umgås aldrig med någon här då jag knappt känner någon här :( Åldern spelar absolut ingen roll för mig då många sagt att jag är väldigt mogen för min ålder.. Är inte den som går ut på krogen eller festar utan jag föredrar att ha filmkvällar och bara sitta och prata. Jag har två hundar, en blandrashane mellan schäfer, dobermann och rottweiler som är lite över ett år, en tysk spets hane på 5 år och två katter. Själv är jag 22 år. Hur gamla är ni och var i uddevalla bor ni? :)

Svar på tråden Nya vänner sökes runt Uddevalla