• gymnast94

Vad skulle du göra om du var hemligt homosexuell och nån av dina klasskompisar såg dig kyssa din partner?

Ytterligare en fråga om detta skulle inträffa

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad skulle du göra om du var hemligt homosexuell och nån av dina klasskompisar såg dig kyssa din partner?
  • lykantrophona

Lol, jag skulle inte vara hemligt homosexuell för det första. Iaf inte om man bor i Skandinavien, en annan sak att leva någonstans där det olagligt.

Kanske du borde fråga på typ ungdomar.se, där det finns fler i din ålder?

• IsDimma

Eftersom jag inte är hemligt homosexuell har jag lite svårt att sätta mig in i frågan men jag hoppas att jag skulle se det som en grej som gör att jag kan komma ut kanske fast om jag var hemligt homo skulle jag förresten inte kyssa min partner offentligt.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Tygtiiger

Nu är det tjugo år sedan jag gick på gymnasiet, och är hetero, men om jag hemlighöll min homosexualitet så skulle jag antagligen ha goda skäl till det - intoleranta föräldrar, kompisar osv.

Jag tror att jag hade i det långa loppet tjänat på att säga åt kompisen att dra åt helvete om han/hon hade ett problem med mitt val av partner, men om sanningen ska fram så hade jag antagligen försökt bortförklara det hela. Jag var inte stentuff.   

Krupke, we've got problems of our own!
  • SweeneyTodd

Jag är homosexuell på riktigt, jag döljer inget, har inte fått en dålig behandling. Visst, jag ser att de kanske ser en på ett annat sätt, och tänker ''jaså är han bög'', men ingen har sagt något negativt face mot face.

• enny signatur

Jag skulle inte vara det, dvs jag skulle inte dölja det utan anser att det inte är något jag varken behöver bereäta eller inte gällande min läggning

Svar på tråden Vad skulle du göra om du var hemligt homosexuell och nån av dina klasskompisar såg dig kyssa din partner?