• siljeholm

Någon som gjort ögonfransförlängning i Borås?

Hej! Är det någon här som gjort ögonfransförlängning på Borås nagelskola? Hur blev Resultatet isåfall? Någon som rekommenderar ett annat ställe tro?

• Svar på tråden Någon som gjort ögonfransförlängning i Borås?
  • siljeholm

Jag googlade på de och fann din blogg:) bokade tid på Borås hudcenter istället, gjort där??:)

• siljeholm

Absolut! Ska dit på onsdag:)

• Elinsk

Ser direkt på bilderna att fransarna inte är korrekt applicerade..de är inte separerade och därav lossnar flera i en klump. Detta gör att det sliter på de egna fransarna och är inte skönt, kan svida och klia mm..

Så här ska en korrekt fransförlängning se ut! Lycka till på nästa ställe! =)

• guldarmband

Ja! Skriv gärna när du har provat på Borås hudcenter! Jag har inte vågat göra ögonfransförlängning någon mer gång, är rädd att få samma dåliga resultat igen...

• Elinsk
    guldarmband skrev 2011-10-06 22:56:42 följande:
    Ja! Skriv gärna när du har provat på Borås hudcenter! Jag har inte vågat göra ögonfransförlängning någon mer gång, är rädd att få samma dåliga resultat igen...
    Trist! Det är många som råkar ut för oseriösa fransförlängare =(...Men be att få se bilder innan eller få en rekommendation av någon! =)
  • siljeholm

Så! Nu var de gjort! Borås hudcenter rekommenderas starkt av mig! Superbra service plus att ett återbesök ingår i priset:)

• Rocktroll
    siljeholm skrev 2011-10-12 18:07:22 följande:
    Så! Nu var de gjort! Borås hudcenter rekommenderas starkt av mig! Superbra service plus att ett återbesök ingår i priset:)
    Kanske man ska unna sig snart då Glad
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • siljeholm

Haha ja gör de:) man behöver skämma bort sig själv ibland:)

• guldarmband

Men vad kul, jag funderade på den i och med att de har det där återbesöket! Har du några före och efterbilder? :)

• straw2008

För er som gillar långa ögonfransar kan jag tipsa om LATISSE det är INGET ögonfransbalsam utan ett godkänt läkemedel för de som har små tunna ögonfransar.

Jag har använt det i ett år o vet vart man kan köpa (ges ut av läkare i USA)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • mean0008

Hej är det någon som har provat fransförlängning på nail icon? Vore bra och veta ifall ni blev nöjda eller inte, är lite osäker, man hoppas ju på att de är lika bra på fransar som naglar.

Svar på tråden Någon som gjort ögonfransförlängning i Borås?